Montering af nyt cover på T68
Fra : Jacob Gunst

Dato : 10-12-02 16:54

Er det muligt for lægmand at montere et nyt cover (for- og bagside) på en
Ericsson T68? Eller kræver monteringen professionel bistand?

På forhånd tak

Venligst

Jacob Gunst

Fra : **trads**

Dato : 10-12-02 17:25

Jeg ville foretrække proff hjælp.
For så snart du åbner for svinet . . Trækker den ALT støv til sig..Pga
statisk - elektrisitet...Og det støv får du aldrig fjernet.
Du vil altid kunne se støv bag displayet efter den er samlet..

Fra : Jacob Gunst

Dato : 10-12-02 17:59

"**trads**" <trads@maskulinFJERN.dk> wrote in message
> [...]
> statisk - elektrisitet...Og det støv får du aldrig fjernet.
> Du vil altid kunne se støv bag displayet efter den er samlet..

Telefonen har netop lidt snavs under displayet - så jeg er muligvis villig
til at løbe risikoen. Har mulighed for at stå i relativt støvfrie
omgivelser.
Men er det overhovedet muligt at åbne telefonen? Og hvordan skifter jeg
selve coveret - indmaden skal vel nærmeste flyttes over i det nye "cover"?

Takker

/J

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 10-12-02 19:09

"Jacob Gunst" <gunst@studi.dk> skrev i melding

> [...]
> selve coveret - indmaden skal vel nærmeste flyttes over i det nye "cover"?

Husk at garantien ryker dersom du åpner den selv.

Mvh

Thorolv

Fra : Mobilfix

Dato : 10-12-02 23:53

"**trads**" <trads@maskulinFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> statisk - elektrisitet...Og det støv får du aldrig fjernet.
> Du vil altid kunne se støv bag displayet efter den er samlet..

Ja hvis ikke man har en antistatisk udstyr så er det nok ikke så smat at
åbne mobilen
Men ellers er det rimeligt nemt : 1 stk torx 6 + 2 stk "ericsson spader" så
er den åbnet.
Mvh. stephan