Hva dækker hvad ??? når uheldet er ude....~
Fra : Moller

Dato : 10-12-02 15:46

Hejsa,
Sider og grubler lidt... jeg køre jo på MC fra og til arbejde, osv... og
det medføre jeg har en lille bærbar til en værdi af 20kilo eller lidt mere,
med som bagage.

Hvis nu jeg så er uheldig(håber det ikke) og tager en røvtur, endten
pga. dårligt føre, eller endnu en uopmærksom bilist, hva dækker så hvad ???

MC'en er jo naturlighvis Kasko'en. eller Ansvar' alt efter den skyldige.

Tøjet er ens indbos forsikring.

Men hvad dækker ens bagage ???

VH
Lars Molnit
Som køre rundt med bagage som er 5 gange mere værd ens hans kværn *GGG*
for tiden.
MZ ETZ 251 CDi , for vinter.
Suzuki GSF 1200 S, for sommer :) bare det snart var marts :)

Fra : Morten Juel

Dato : 10-12-02 15:59

Tjaa min indbo dækkede den ericsson jeg tabte ved mit styrt, så hvorfor
skulle de ikke også dække den bærbare !

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
DR350SET - http://StarChild.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Brian Wendelbo

Dato : 10-12-02 17:40

> [...]
> for tiden.
> MZ ETZ 251 CDi , for vinter.
> Suzuki GSF 1200 S, for sommer :) bare det snart var marts :)

Er Marts sommer???? Puhh jeg har en frygtelig mistanke til at vi får en lang
vinter...?? Vinteren lader jo vente på sig.

Brian W.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 10-12-02 20:54

Brian Wendelbo wrote:

> Er Marts sommer???? Puhh jeg har en frygtelig mistanke til at vi får en
> lang vinter...?? Vinteren lader jo vente på sig.

Hmm, det fryser nu ellers pænt meget og fazeren smager af salt og wd40 :-/
....og sidste marts var helt hvid Februar var dog eminent god
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Kim Olsen

Dato : 10-12-02 21:40

Hej Lars

Hvis vi skal vende tilbage til det du egentlig gerne ville vide

Din medbragte bagage dækkes som hovedregel af din indboforsikring.
D.v.s. tøj, sko, stole, borde og hvad du ellers belæsser den stakkels MC
med.
Den dækker også PC, telefon, tv mv, men her skal du nok have policen frem,
for en del af dette udstyr er det som kaldes "særligt indbo". Her kan
dækningsgrænsen være lidt anderledes, men alt er som hovedregel dækket.

hilsen

Kim Olsen

Fra : Sven-bent

Dato : 11-12-02 09:46

"Kim Olsen" <kim.olsen@sport.dk> wrote in message
> [...]
> Den dækker også PC, telefon, tv mv, men her skal du nok have policen frem,
> for en del af dette udstyr er det som kaldes "særligt indbo".

Efter hvad jeg fik at vide i Runa, så er PC udstyr ikke i dag under "særligt
indbo" da 80% af alle har det i sit hjem, og prisen normalt ikke er i 100k
klassen, men er det noget specielt Server dims til en millionmilliard, så
skal man nok tjekke det.

Men ring da til din forsikring og spørg.

S_B

Fra : Anders Thorup

Dato : 11-12-02 09:51

> Hmm, det fryser nu ellers pænt meget og fazeren smager af salt og wd40 :-/
> ...og sidste marts var helt hvid Februar var dog eminent god

Så prøv med en god sovs (hjemmelavet bearnaise sauce kan anbefales).
For at få dækkene møre skal de koge i ca. 6 timer i en stor gryde.
Husk at dræne motor/gearkasse for olie og kølervæske, da det har en tendens
til at give en ubehagelig bismag
Instrument-bordet bages ved 220ºC i 1½time's tid.

God appetit

MVH
Anders Thorup
Suzuki 250 GSX ´82
http://dfm.divvy.dk/Anders_Thorup
Opret din profil og se andres på http://dfm.divvy.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 11-12-02 21:23

Anders Thorup wrote:

> Så prøv med en god sovs (hjemmelavet bearnaise sauce kan anbefales).

Hjemmelavet bearnaise... jeg kan vist kun finde ud af det der knorrsnask

> For at få dækkene møre skal de koge i ca. 6 timer i en stor gryde.

Hmm, dæk...

> Husk at dræne motor/gearkasse for olie og kølervæske, da det har en
> tendens til at give en ubehagelig bismag

Kølervæske skulle jo efter sigende være en smule usundt... men hvad fa'en,
det minder vel lidt om Fun saftevand

> Instrument-bordet bages ved 220ºC i 1½time's tid.

Hmm, sidste år tørrede jeg da en telefon ved 70°C i 3 timer

> God appetit

Jow tak
--
mvh Jes Vestervang