Slette sprog i OS X.2
Fra : Per Madsen

Dato : 10-12-02 12:19

Under installation af 10.2.2 fik jeg i farten installeret Kinesisk,
Japansk, Portugisisk og diverse andre eksotiske indslag. Hvordan fjerner
jeg dem fra systemet, og betyder det noget for dets stabilitet osv.

Per

Fra : Richard Kruse Nees

Dato : 10-12-02 12:42

Per Madsen wrote on 10/12/02 12:18:

> [...]
> Japansk, Portugisisk og diverse andre eksotiske indslag. Hvordan fjerner
> jeg dem fra systemet, og betyder det noget for dets stabilitet osv.

DeLocalizer:
http://www.bombich.com/software/local.html

Det har ingen indvirkning på stabilitet i de sprog du vælger at beholde.

--
Med venlig hilsen / Best Regards

Richard Kruse Nees
Email: REMOVE_richard@REMOVE_sectionurbaine.com
Danish Dock Menu Fix for Mac OS X 10.2->10.2.2 (Fixed in 10.2.3):
<http://www.sectionurbaine.com/downloads/software/DanishDockMenuFix.dmg.bin>

Fra : Per Madsen

Dato : 10-12-02 15:29

Richard Kruse Nees <REMOVE_richard@REMOVE_sectionurbaine.com> wrote:

> DeLocalizer:
> http://www.bombich.com/software/local.html
>
> Det har ingen indvirkning på stabilitet i de sprog du vælger at beholde.

Tak for linket. Har dl DeLocalizer og kigger på det i aften.
Lækkert site forøvrigt...

Mvh.

Per

Fra : Per Madsen

Dato : 10-12-02 15:29

Fra : Per Madsen

Dato : 10-12-02 16:39

> [...]
> http://www.bombich.com/software/local.html
>
> Det har ingen indvirkning på stabilitet i de sprog du vælger at beholde.

Fjernede 472 mb med programmet,- uden problemer!

Per