Nokia 6510 - reset'e sikkerhedskoderne?
Fra : / / dentro / /

Dato : 09-12-02 21:35

Jeg er stensikker på jeg kan huske koden til min "tegnebog" og "skift
sikkerhedskode"! Men mobilen er altså ikke enig.

Kan man ikke reset'e dem med PIN 1/2 eller PUK 1/2??

/ / dentro / /

Fra : Christian Poulsen

Dato : 09-12-02 23:10

> Kan man ikke reset'e dem med PIN 1/2 eller PUK 1/2??

Nej.

Fra : / / dentro / /

Dato : 09-12-02 23:39

"Christian Poulsen" <deep@get2net.dk> skrev i en meddelelse

: > Kan man ikke reset'e dem med PIN 1/2 eller PUK 1/2??
:
: Nej.

Damn, hvad gør man så?

Fra : Morten Lynnerup

Dato : 10-12-02 20:33

Hej
"/ / dentro / /" <kena@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Damn, hvad gør man så?

Du får opdateret/nulstillet softwaren det er gratis hvis der stadig er
garanti på.

Morten

Fra : Ghostbuster

Dato : 11-12-02 22:03

"/ / dentro / /" <kena@mail.dk> wrote in message news:<3df5034b$0$171$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> Jeg er stensikker på jeg kan huske koden til min "tegnebog" og "skift
> sikkerhedskode"! Men mobilen er altså ikke enig.
>

> Kan man ikke reset'e dem med PIN 1/2 eller PUK 1/2??
>

> / / dentro / /

Du kan reset'e din tegnebog ved at taste *#3925538# i standby
billedet, det står forresten også i forbrugsforvirringen til din mobi.

Fra : / / dentro / /

Dato : 12-12-02 00:14

"Ghostbuster" <ghostbuster@mailme.dk> skrev i en meddelelse

: Du kan reset'e din tegnebog ved at taste *#3925538# i standby
: billedet, det står forresten også i forbrugsforvirringen til din
mobi.

Hva' gør det når jeg heller ikke kan få sikkerhedskoden til at virke?
:o/
Og hvis endelig jeg finder ud af sikkerhedskoden, så nytter det ikke
noget at jeg sletter indholdet af tegnebogen, for der står noget som
jeg skal bruge, og som jeg ikke har stående andre steder (heller ikke
i min hjerne) ..... D'OH! :o/

Gud ja, det stod faktisk i brugerromanen det med at reset'e tegnebogen
:)

/ / dentro / /