Ray Harryhausen film omtalt i Troldspejlet~
Fra : Max

Dato : 10-12-02 01:14

Hej
Jeg fik kun lige hørt slutning, noget med at nu kom Ray's film også på
dansk video...
Blev der sagt noget om hvilken titler og hvad format de udkommer på ?
alt info er kærkommen, tak

mvh
Max

Fra : Jacob Holm Jorgensen

Dato : 10-12-02 01:23

Max wrote:

> [...]
> dansk video...
> Blev der sagt noget om hvilken titler og hvad format de udkommer på ?

Jeps, al info er vist samlet her:

<http://www.dr.dk/zoom/troldspejlet/film/index.asp>

> mvh
> Max

Mvh. Jacob.

Fra : Max

Dato : 10-12-02 15:32

Tak Jacob

Fra : ML-78

Dato : 10-12-02 18:45

> [...]
> dansk video...
> Blev der sagt noget om hvilken titler og hvad format de udkommer på ?

"7th Voyage of Sinbad" (Sinbad Søfarerens 7. rejse) har allerede været ude
på dansk DVD et stykke tid.

ML-78

Fra : Max

Dato : 17-12-02 01:28