en god firewall der skal opfylde følgende!
Fra : Ejvind \"SoulWalker\~

Dato : 10-12-02 00:56

---

Fra : Alex Holst

Dato : 10-12-02 01:16

"Ejvind \"SoulWalker\" Toft" <email@removeetoft.dk> wrote:
> Eller skal jeg virkelig tage chancen og drop det firewall?? Vil
> helst ikke men de firewalls giver en del problemer synes jeg.

Jeg er i hvert fald varm fortaler for at droppe personlige firewalls,
blandt andet pga. netop de problemer du oplever. OSS'en hjaelper dig
lidt af vejen, og hvis du stiller specifikke spoergsmaal herinde kan du
nok faa hjaelp til resten af vejen.

Hvis du er meget bekymret kan du tage en backup af dine foelsomme data
hvorefter du sletter dem fra din arbejdsstation indtil du er tilfreds
med hvordan din maskine ser ud.

OSS'en findes her:

http://a.area51.dk/sikkerhed/

Fra : Peter

Dato : 11-12-02 10:56

Prøv Sygate's personal firewall. Den er gratis og overkommer netop nogen af
de problemer du nævner der.

http://soho.sygate.com/free/default.php

Mvh.
Peter

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 12-12-02 08:02

"Peter" <not.a.real@one.net> skrev i en meddelelse
> Prøv Sygate's personal firewall. Den er gratis og overkommer netop nogen
af
> de problemer du nævner der.
>
> http://soho.sygate.com/free/default.php

Yep... den kan jeg også anbefale... det er bare noget der virker...

Fra : Ejvind \"SoulWalker\~

Dato : 12-12-02 12:11

---