Bjarne, enkelte spørgsmål om pc finder.
Fra : Karsten H.

Dato : 09-12-02 22:21

Hej Bjarne.

Jeg ved du læser denne gruppe regelmæssigt, så jeg håber du vil besvare
disse ganske enkelte spørgsmål om pc finder for mig.

Du reklamerer med at programmer ikke forsvinder ved en formatering.
Hvordan fungerer dette?

Hvad hvis jeg tager din maskine med pc finder, og booter fra en windows
installations-cd, kører pc finder så bagefter?

Hvad hvis jeg formatterer den i dos, eller installerer linux & co, for så
senere at installere windows 98 på den?

Jeg mener at huske at du ville patentere den teknik der lå bag det. Hvis
du har gjort det, eller er gået i gang med det, mener jeg ikke du skader
dine rettigheder ved at svare mig. Du behøver heller ikke være bange for
at blive for teknisk, da jeg kender mange rare mennesker der vil være
behjælpelige, hvis det bliver for teknisk for mig.

Samtidigt vil en fornuftig forklaring givetvis også stilne en masse
mennesker herinde :)

Ser frem til at høre fra dig.

--
Karsten H.
Som har skrevet sin mail-adresse baglæns for at narre fjenden i Aalborg.