kameleon lak
Fra : Sporty

Dato : 09-12-02 19:12

Hejsa

Skulle der mon være en, som kender et autolakkeri/maler i Nordjylland - som
kan male en MC i "kameleon" lak?
Og kender du en ca. pris? (2 skærme, tank og lidt div.)

God Jul til jer alle
Sporty

Fra : Thomas Hjort

Dato : 09-12-02 19:38

"Sporty" <aaby-taxi@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
som
> kan male en MC i "kameleon" lak?
> Og kender du en ca. pris? (2 skærme, tank og lidt div.)

Jeg mener en liter koster 4000 kr. eller så?

Mvh Thomas

Fra : Brian Wendelbo

Dato : 09-12-02 22:22

Hmmm tror nok den hedder "Sikkens farve" og jeg har fået oplyst ca 7000,- pr
liter????

Brian W.

Fra : Kern Herskind Hansen

Dato : 10-12-02 11:13

Spøjst!

Som i kan se i den tidligere tråd "Lakering", er jeg også i gang med at
undersøge mulighederne for at få lakeret min MC.

I den forbindelse havde jeg en autolaker i telefonen i går, der skulle
give et bud på malerabejdet. Han spurte om jeg skulle have "kamaleon"
lak, og pointerede at det kostede 1500,- literen. Så 7K er nok i
overkanten.... især taget i betragtning, at en 1/2 litter Sikkens Metal
lak koster 250,-

Desuden mente gutten hos min lokale Sikkens forhandler, at jeg sagtens
kunne male tank og kåbedele med 1/2 liter. Om det så er sandt vil tiden
vise

--
Kern // FZR600R
http://dfm.divvy.dk/?id=136

Fra : Hans Paulin

Dato : 10-12-02 11:43

Kern Herskind Hansen wrote:
> Han spurte om jeg skulle have "kamaleon"
> lak

....øh...dét der kameleonlak...er det "bare" noget ,der changerer i alle
farver, når man bevæger sig forbi?
Hans
Kadett GSi 2,0
Suzuki 1100 E(Z)

Fra : Kern Herskind Hansen

Dato : 10-12-02 15:48

Hans Paulin wrote:
> ...øh...dét der kameleonlak...er det "bare" noget ,der changerer i alle
> farver, når man bevæger sig forbi?

Der skulle jeg da mene - ellers er det noget sludder jeg har skrevet ;)

--
Kern // FZR600R
http://dfm.divvy.dk/?id=136

Fra : Gundersen

Dato : 09-12-02 23:29

Hejsa

> Skulle der mon være en, som kender et autolakkeri/maler i Nordjylland - som
> kan male en MC i "kameleon" lak?
> Og kender du en ca. pris? (2 skærme, tank og lidt div.)

KK autolarkering i Gjerlev(8983). Midt i mellem Randers og Hadsund. (Det er nok mest Øst Jylland)

Han kan male det. Malingen koster ca 3500,- ½Litteren! Du skal bruge
½-1litter til dine stumper. Hvis han skal klare det hele for dig, skal
du nok regne med et par 1000,- i arbejds løn.

Der er bare en ulempe ved kameleon lak'en.... Det hele skal males sort
først, ellers dækker det ikke!

De fleste autolarkerings firma'er kan klare det, men prøv at ringe rundt
og forhøre dig!

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Mads Lund

Dato : 10-12-02 12:55

Tag et kig her
http://www.standox.com

under color and car i top menuen

Mads Lund
Ninja9RT, der bare skal være grøn

Fra : Toshido - AROS Motor~

Dato : 10-12-02 13:23

"Mads Lund" <Mads.L@*nospam*Martin.DK> skrev i en meddelelse
> Tag et kig her http://www.standox.com
---------------------------

Hmmmmm hvad er det der står under farven Suzuka Sun?

"The Honda CBR 1100 XX in Suzuka Sun. Currently the world's fastest
standard-production motorcycle". Den hjemmeside trænger da vist til en
opdatering ...... undskyld Nielsen

--
Med venlig hilsen/Yours sincerely
Henrik Nedergaard, Århus

Suzuki SV 650 SX - Yellow (AKA Frk. Solvej)
AROS MotorCykel Klub - http://www.amck.dk
DMCN# 121, MCTC, DMC
Tidl. MC: Suzuki GSX400X Impulse

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 10-12-02 15:46

Den behøver ikke blive opdateret for min skyld

--
Mvh.
Henrik (som kører BB)

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Anders Dragsdahl

Dato : 10-12-02 15:47

Jeg kan oplyse at kameleonslak findes i flere forskellige "kvaliteter" med
mange og med få farver... prisen skulle mig oplyst spænde fra ca 15-1800kr
og op til 7000 kr, som er den absolut flotteste af dem alle med MANGE farver
i :)

Held og lykke med projektet

Mvh Anders

Fra : Solvang

Dato : 18-12-02 17:46

"Anders Dragsdahl" <Nisseguf@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> mange og med få farver... prisen skulle mig oplyst spænde fra ca 15-1800kr
> og op til 7000 kr, som er den absolut flotteste af dem alle
Ja, det er jo en smags sag, .....

Fra : Solvang

Dato : 18-12-02 17:46