Hvor kan jeg få styling til min Volvo 440?~
Fra : Claus

Dato : 09-12-02 18:54

Hejsa jeg har en volvo 440. men den ser ikke så fed ud men det vel jeg godt ha den
til..
Er der nogen der ved hvor man kan få noget til den
hjemmeside eller bare et eller andet?????????

M.V.H Claus

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:80.196.19.44)

Fra : RoJo

Dato : 09-12-02 19:20

"Claus" <125claus@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til..
> Er der nogen der ved hvor man kan få noget til den
> hjemmeside eller bare et eller andet?????????

Det spørgsmål hører da vidst ikke hjemme i dene nyhedsgruppe.

Fra : Morten Rasmussen

Dato : 09-12-02 19:16

"Claus" <125claus@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> til..
> Er der nogen der ved hvor man kan få noget til den
> hjemmeside eller bare et eller andet?????????

heh, tror du har ramt en lidt forkert gruppe Claus...medmindre den
forhandler du finder dig begynder og give dig problemer...så kan det være vi
tales ved

Med venlig hilsen

Morten Rasmussen

Fra : [9000] Søren

Dato : 09-12-02 21:01

> Hejsa jeg har en volvo 440. men den ser ikke så fed ud men det vel jeg
godt ha den til..

Smæk et BMW logo på køleren, sænk den 100mm, smid nogle ekstremt brede fælge
på, mal den sort og ton ruderne og smid 2x12" bas i bagagerummet - og husk
at køre med armen ude af vinduet - ligegyldigt vejret!

"I regn og slud - armen skal ud"

=)

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 09-12-02 23:13

In article <00ff01c29fab$f2283320$0301a8c0@autoatlas.local>, Claus wrote:
> Hejsa jeg har en volvo 440. men den ser ikke så fed ud men det vel jeg godt ha den
> til..
> Er der nogen der ved hvor man kan få noget til den
> hjemmeside eller bare et eller andet?????????

Er Volvoen varm siden du spørger i jura nyhedsgruppen ?
I så fald bør du aflevere den på nærmeste politistation.