Servicemanual SV 650 (S) ???
Fra : Freddy Lang

Dato : 09-12-02 16:57

Jeg går med planer om at rykke SV'eren fra hinanden, og så ville det nok
være lidt smart at have en værkstedshåndbog eller lignende i baghånden...
men det umiddelbare valg, Haynes, ser ud til at være uladsiggørligt? Kan det
virkelig passe at Haynes ikke har lavet en bog til SV'eren? Og hvad kunne
man eventuelt tænkes at skulle have fat i i stedet for?

Mvh
Freddy

Fra : Jannick Thulstrup

Dato : 09-12-02 17:40

http://www.motorcyclebooks.com/clymsuzsv19.html

Mvh
Jannick

Fra : Claus Hauerslev

Dato : 10-12-02 10:18

Ups: Det var et link til en forretning i USA, du fik der.

Jeg prøvede at få en bog hjem fra www.amazon.com - som også ligger i US -
det kom til at koste kroner til toldvæsenet.

Så hellere holde sig inden for EU=ingen told. Måske www.amazon.co.uk eller:
www.amazon.de kan klare opgaven?

Venlig julehilsen
Claus
GSX750ES

Fra : T - R6

Dato : 10-12-02 08:58

Hej Freddy
jeg har en mappe til SV650 med tegninger udprintet fra microfiche film
(explosionstegninger) og da jeg ikke har´min SV længere, var det måske noget
du kunne bruge ??

mvh T-R6

Fra : Ib J

Dato : 10-12-02 19:55

Det er en her, du kan bruge ( håber, du har en hurtig forbindelse ):
http://www.sv650.org/sv_manuals.htm

Ib