Vestas!
Fra : Mikael Skaaning Søre~

Dato : 09-12-02 16:13

Hvad mener i herinde om at købe Vestas aktier for tiden. Har selv for nylig
købt en slat, men er ved at få kolde fødder. Jeg købte til kurs 69 og kunne
sælge nu uden tab. Trog I på at der er penge at hente??
MVH
Mikael

Fra : [DK]Garfield

Dato : 09-12-02 16:48

De har netop fået en stor ordre i USA, så hold bare på den lidt endnu...

Der burde være noget upside potentiale

Garfield

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-12-02 08:07

"[DK]Garfield" <garfield@nal-net.dk.Fjern> wrote in message
> De har netop fået en stor ordre i USA, så hold bare på den lidt endnu...
>
> Der burde være noget upside potentiale

Det var en ventet ordre.

--
mvh/rg. From The Sum of all Fears:
Christian [In a Nuclear Arms depot in Russia, during an inspection]

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 10-12-02 16:13

d. 10/12/02 8:06 skrev Christian B. Andresen på
mailto:username@domain.country i artiklen
3df59286$0$47405$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Det var en ventet ordre.

Korrekt, og derfor bør det ikke få indflydelse på aktiekursen.

Hvorvidt fyringsrunden hos Vestas får betydning på længere sigt, har jeg
svært ved at vurdere. Det afhænger meget af, hvorvidt man tror på, det er
overskydende "fedt", der fjernes, og ikke udtryk på en generel krise hos
virksomheden.

Med venlig hilsen

Børge Rahbech Jensen

Fra : [DK]Garfield

Dato : 10-12-02 17:36

Hej Christian,

muligvis det var en ventet ordre, men det var kun inde for den ramme som FPL
(??) havde aftaget.

FPL har jo senest handlet med GE Wind, hvorfor man kunne frygte, at FPL ikke
ville aftage mere fra rammen med Vestas.

Markedet har jo også siden kvitteret med en stigning i et ellers faldende
marked, så helt ventet kan det ikke have været.

Garfield