Gode forslag.
Fra : Thomas Kærager

Dato : 05-03-01 11:06

Hej allesammen.

Vi har en NW5.1 SB hvori der er en groupwise 5.5. Det er ikke alle vores
clienter der har GW installeret, derfor er det ikke umidelbart muligt at
starte GW via NAL, da men ikke kan lave check for om GW eksisterer på den
pågældende maskine. Derfor spørger jeg. Er der nogen der har en smart måde,
hvorpå jeg kan starte GW på de maskiner den er installeret.Jeg bruger idag
en batchfil, men det er ikke en særlig smart måde at gøre det på, og
derudover giver det problemer på win 2000.

MVH

Thomas Kærager

Fra : Kasper M. Ibsen

Dato : 05-03-01 19:16

Hejsa
Du kan under "system requirements" lave et check på om f.eks.
c:\novell\groupwise\groupwise.exe forefindes. Hvis ikke er ikonet slet ikke
i NAL vinduet.

En anden mulighed vil være og "pakke" Groupwise med Zenworks snapshot. Så
bliver Groupwise installeret hvis den ikke forefindes.

Mvh.
/Kasper