to be or not to be a "Nigger in bed"
Fra : Bo Warming

Dato : 09-12-02 07:11

Er der erotisk overlegenhed hos den negroide race?

Har neger-damer uhæmmet dyrisk kultur, så de giver los og kvinder
flirter og ægger og pirrer så manden bliver supertyr? Er vi andre grå
snerper? Passer det at sorte pikke er større?

Det er ikke racisme når perkere kalder perkere for perkere, og næppe
heller når negre bruger the N-word, nigger - men er det racisme hvis jeg
siger om en - sort eller hvid - pige at hun er "a nigger in bed" at hun
yder stor kunst eller kunnen mellem lagrene??
--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-12-02 15:03

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote in message

> Er der erotisk overlegenhed hos den negroide race?

Ved ikke lige, hvad du mener med den "negroide race". Som du jo nok er klar
over, anerkendes racebegrebet ikke i videnskaben. Er du forresten ikke Cand.
Scient?

> Har neger-damer uhæmmet dyrisk kultur, så de giver los og kvinder
> flirter og ægger og pirrer så manden bliver supertyr?

Hvad tror du selv?

> Er vi andre grå snerper?

Snak for dig selv.

> Passer det at sorte pikke er større?

Ja, statistisk er de noget større (og her tænker jeg ikke på pikke, der er
sorte, fordi de ikke bliver vasket så tit), men hvorfor denne pludselige
interesse for pikstørrelse, Warming?

> Det er ikke racisme når perkere kalder perkere for perkere, og næppe
> heller når negre bruger the N-word, nigger

Nå.

> - men er det racisme hvis
> jeg siger om en - sort eller hvid - pige at hun er "a nigger in bed"
> at hun yder stor kunst eller kunnen mellem lagrene??

Aner det ikke og er egentlig også ret ligeglad.

--
-Jens B.

Fra : Bo Warming

Dato : 09-12-02 15:18

> [...]
klar
> over, anerkendes racebegrebet ikke i videnskaben. Er du forresten ikke

Må man heller ikke skelne mellem pudler og schæfere - er hunderacer også
afskaffet?
Sorte med kruset hår og flad næse og brede læber er NEGRE og det er på
dansk en race.
Min skævøjede kone er også en lidt anden race, og hvad et par forskere
"anerkender" påvirker ikke danskernes sprog.

> Hvad tror du selv?

Jeg tror at for nogle årtier siden var de mest erotikfrigjorte negre og
franskmænd lidt friere end os andre, men nu er det bagatel-forskelle.

> [...]
der er
> sorte, fordi de ikke bliver vasket så tit), men hvorfor denne

Fordi jeg i retten skal argumentere for at jeg intet racistisk har sagt,
og når Nikoline Verdelin kan tale positivt om at være en NIGGER IN THE
BED, så er det et eksempel på at stereotyperne er udvandet og dommeren
kan gå hjem og vugge med sit fortidige racisme-pjat. Perkere kalder sig
perkere, så det er plus-ord, også.
Og rotter kan købes som kæledyr og er klart sødere end kaniner SYNS JEG
Vi skal tilbage til industrialismens barndom evt WW2 for at rotter er
ucharmerende gnavere - autonome i ungdomshuset, jer er nabo til, har
både hvide og brune rotter som kæledyr, de hvide kan købes i dyrehandlen
på Nørrebro Runddel

Mest håbede jeg på at nogen der havde bollet med en sort havde erfaring
og viden og ville skrive det her.

Fra : Ghita

Dato : 09-12-02 22:56

I news:8v1J9.243591$O9.94205@FE07 griflede Bo Warming:

Snippenip

> Mest håbede jeg på at nogen der havde bollet med en sort havde
> erfaring og viden og ville skrive det her.

Bestemt ikke for at du kan bruge det i en retsal.

--
God forjul...
Ghita

Fra : Ghita

Dato : 09-12-02 22:56

Fra : Chokmah

Dato : 10-12-02 01:30

On Mon, 9 Dec 2002 15:02:58 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> [...]
>over, anerkendes racebegrebet ikke i videnskaben. Er du forresten ikke Cand.

jeg tror sgu Hr Warming sider og keder sig en smule og sukker efter
lidt opmærksomhed ?

Der er ikke megt bid i indlæget - men lad mig da som en erfaren mand
der har været alle etniske varisioner igenem sige at jow der er da
forskeld - de seksulle kultuer og traditioner rundt omkring.

I store dele af Afrika er man mere liberale ind man er en del
asiatiske lande - der af er chansen for at løbe ind i en der er mere
sex sulten som sådan nok også større i afrika ind i øhh ? indonesien
f.eks ... men hvor om alting er så tror jeg det er praktisk umuligt at
opstille en gængs drifts værdi ved de forskelige etniske mennesker
når man skære det ned til at man sider der 2 mennesker uagtet etnisk
bagrund ... så er det vist lige komplicereet at være hvem som helst
som det er pragtfuldt.

Mv
BMM
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Lars Ehlers

Dato : 17-12-02 23:05

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote in message

> Er der erotisk overlegenhed hos den negroide race?

Vi er vel allesammen medlemmer af den menneskelige race, selvom vi
naturligvis kan tilhøre forskellige etniske grupper.

> Har neger-damer uhæmmet dyrisk kultur, så de giver los og kvinder
> flirter og ægger og pirrer så manden bliver supertyr? Er vi andre grå
> snerper?

Næh, jeg kan forsikre dig for, at forskellen er ens, når det kommer til
stykket Jeg har haft kærester fra alle mulige etniske baggrunde, og jeg
har aldrig oplevet, at en speciel gruppe skulle være mere erotisk end andre,
det er noget der helt og holdent tilhører vores personlighed.

> [...]
> siger om en - sort eller hvid - pige at hun er "a nigger in bed" at hun
> yder stor kunst eller kunnen mellem lagrene??

Ja, det er det. "N" ordet stammer fra slavedagene i USA og er nok det mest
modbydelige ord jeg har hørt. Det indeholder så meget had og foragt, at det
egentligt burde have været begravet for længe siden. Din sætning er utrolig
nedladende, og enhver sort pige med respekt for sig selv ville knalde dig en
på låget. Ordet bruges ganske vist som "term of endearment" blandt nogle
sorte, og er nærmest blevet en slags rap slang. Der er meget diskussion
blandt sorte om anvendelsen af det ord, og der er endda blevet skrevet en
bog om emnet. Den bliver anmeldt her, men vær dog opmærksom på, at
anmelderen er sort, og websiden tilhører en sort tv station.
http://www.bet.com/articles/0,,c3gb1717-2383,00.html

Som hvid gør man klogest i at holde sig langt væk fra det ord, også selvom
det er sagt i "sjov". Hvis en person kalder min kone for "n" eller mig for
"n"-lover, så har jeg meget vanskeligt ved at se det morsomme i situationen,
og der er en vis risiko for, at situationen bliver tilspidset.

Lars
San Francisco