brevkasse
Fra : N.G.

Dato : 05-03-01 10:40

Kære alle. Slankesiderne på greenshus.dk er blevet udvidet med en
brevkasse, der skal rumme spørgsmål, svar og råd fra og til os, der har
problemer med overvægt/tvangs/overspisning. Alle er velkomne. Kjærligst
Ninett

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 05-03-01 11:48

"N.G." <NLP@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Kære alle. Slankesiderne på greenshus.dk er blevet udvidet med en
> brevkasse, der skal rumme spørgsmål, svar og råd fra og til os, der har
> problemer med overvægt/tvangs/overspisning. Alle er velkomne.

Kære Ninett

Dit opslag høre ikke hjemme i denne gruppe. For at alle grupper på usenet
ikke skal blive overfyldt med den slags opslag er der en gruppe der hedder
news:dk.opslag.internet . Hvis du er uenig med mig heri er du velkommen i
news:admin.netikette . Det vil også være meget fint hvis du slettede dit
indlæg her i gruppen inden du lægger det i news:dk.opslag.internet . Jeg kan
se du bruger OE 5.0 så du skal bruge menuen "Meddelelse" og klik på "Slet
meddelelse" Husk at det kun er fra serveren den forsvinder ikke fra os der
har hentet meddelelsen hjem

Mvh
Henrik

Fra : Birdy