pc mod pc hjemme og ude
Fra : Klaus Krabbe

Dato : 07-12-02 20:14

Hej
Jeg har fået ADSL og fået koblet to pc'er sammen via hub så nu forestiller
jeg mig, at vi skal igang med at spille mod hinanden derhjemme. En tredje pc
mangler bare en skærm, så er vi tre pc'er. Men hvad skal vi spille? Den ene
pc er en 266 MHz Pentium og den er indtil videre laveste fællesnævner. Hører
gerne om både forslag til spil og sites. hvor der en noget at hente eller,
hvor vi kan spille samtidig mod hinanden og måske andre. Tak.
Venlig hilsen
- Klaus - der kan huske Leisure Suit Larry :)

Fra : Arne Schwerdtfegger

Dato : 09-12-02 15:20

"Klaus Krabbe" <k.krabbe@idg.dk> wrote in news:at0ism$rrs$1@sunsite.dk:

> Men
> hvad skal vi spille? Den ene pc er en 266 MHz Pentium og den er indtil
> videre laveste fællesnævner.

Duke nukem 3d kørte fint på min gamle p133, og det var der mange timers
morskab i.

--
Knud

Fra : eli

Dato : 09-12-02 20:18

blood, helt sikkert.

--
M.v.h
Dan

Fra : Shiva

Dato : 20-12-02 02:34

Doom, Duke3D, Total Annihilation, Red Alert ,
De kan køre på et papkort og kræver ikke det vilde i processor