Andet multimedie
bentjuul 3670
Generelt
Fra : Anders Rehhoff

Dato : 08-12-02 23:47

Er det min Newsgroup som er forkert indstillet, eller er det bare naturligt
at der dag for dag, forsvinder debatindlæg. Da jeg kom ind i denne gruppe
for en ca 3 uger siden, der var der ca 1000 meddelselser, senere blev det
reduceret til 980, 750, 80, 48, 70 og lige nu 60? Hvordan foregår sletningen
her? De andre NG som jeg er tilsluttet, er for det første meget hurtigere om
at opdatere og "at komme på", og derudover er der i den ældste som jeg er
med i over 11500 meddelser. Er det min indstilling på min computer som er
forkert? Eller er det bare vilkårene her?

Anders Rehhoff
Telefon: 86 57 09 99 www.fontknaekker.dk

Fra : emj

Dato : 09-12-02 00:18

On Sun, 8 Dec 2002 23:47:25 +0100, "Anders Rehhoff"
<artryk@post11.tele.dk> wrote:

>lige nu 60?
Hos mig er der 7991 og det er indlæg for et halvt år.
Hilsen emj

Fra : Anders Rehhoff

Dato : 09-12-02 09:52

"emj" <emj@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Hos mig er der 7991 og det er indlæg for et halvt år.
> Hilsen emj

Det hjalp at ophæve abb. og derefter abonere igen, nu er jeg på 1341, tak

mvh
Anders