vedr. kalender på Nokia 6510
Fra : / / dentro / /

Dato : 08-12-02 23:42

Jeg bruger meget kalenderen på Nokia 6510 til at minde mig om ting.
Men alle beskederne bliver gemt når dagen er overskredet. Det tager
plads på hukommelsen. Kan det virkelig passe at man skal sidde og
slette alle noterne hver for sig, eller kan man automatisk slette alle
gamle noter, eller noter inde for en bestemt tidsperiode?

/ / dentro / /

Fra : Ian

Dato : 09-12-02 07:29

"/ / dentro / /" <kena@mail.dk> wrote in message
> Jeg bruger meget kalenderen på Nokia 6510 til at minde mig om ting.
> Men alle beskederne bliver gemt når dagen er overskredet.

Er der ikke en funktion under "indtillinger" inde i kalender, som hedder
"autoslet", og hvor du kan vælge mellem 1dag, 1 uge, 1 måned eller aldrig?

Mvh Ian

Fra : / / dentro / /

Dato : 09-12-02 20:25

"Ian" <ian@it.dk> skrev i en meddelelse

: Er der ikke en funktion under "indtillinger" inde i kalender, som
hedder
: "autoslet", og hvor du kan vælge mellem 1dag, 1 uge, 1 måned eller
aldrig?

Jo, det var der! Jeg ville da også synes det var mærkeligt hvis det
ikke var muligt :)

/ / dentro / /

Fra : Henrik Krogh

Dato : 09-12-02 08:41

/ / dentro / / <kena@mail.dk> wrote:

> [...]
> slette alle noterne hver for sig, eller kan man automatisk slette alle
> gamle noter, eller noter inde for en bestemt tidsperiode?

Gå ind i kalender -> valg -> indstillinger -> autoslet -> her kan du
stille det til 1 dag 1 uge osv..
vh
henrik
--