The Sims i WinXP
Fra : Jacob [9000]

Dato : 08-12-02 18:34

Hej NG

Mit "the sims" kan ikke køre i WinXP, er der nogen der har en patch eller
ved hvor man kan få en så det kan køre, eller er der nogen der ved hvad man
skal gøre for at få det til at køre?
Det er ikke fordi det skal køres som kompabilitet til win 95 eller 98, det
har jeg prøvet men det virker ikke.

På forhånd tak
Med venlig hilsen
Jacob Jensen

Fra : O.Zimmermann

Dato : 08-12-02 21:49

Køre udemærket her på...... XP........

Fra : Dopedog

Dato : 09-12-02 08:15

> Køre udemærket her på...... XP........

Også her :)

-Ronnie

Fra : betina64

Dato : 17-12-02 09:22

Hejsa

Jeg har også problemer med xp og sims. Jeg kan kun spille sims fra den
aministrator bruger der har instaleret spillet. Jeg har lagt spillet i
delte mapper, men når man starter spillet op som almindelig bruger, evt
fra cd-en melder den fejl, og lukker ned!
Noget forslag???

God jul

Betina64

http://www.kandu.dk/