Køler/køingsspørgsmål
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 08-12-02 18:41

Jeg er løbet ind i et par problemer med cyklen..

Jeg har jo fået lortet startet, og da jeg så efter den havde været startet,
åbnede til kølervæsken, kunne jeg se, at der kunne være meget mere. Klart
nok tænkte jeg.. Den har jo kørt noget rundt forbi pumpen efter den har
været startet.

Men hvordan påfylder man korrekt kølervæske så man undgår luft i systemet?

Andet spørgsmål er hvor dulen strømudtaget til blæseren sidder? Jeg kan ikke
finde det, så blæseren har endnu ikke kørt.

Kan det godt passe at kølervæsken kommer op omrkring kogepunktet efter 3-4
min med lav gas når den står stille?

--
Venlig Hilsen
Thomas Buus

Fra : Fer

Dato : 08-12-02 19:39

"Thomas Buus Andersen" <t-buusREMOVE@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Andet spørgsmål er hvor dulen strømudtaget til blæseren sidder? Jeg kan
ikke
> finde det, så blæseren har endnu ikke kørt.

Ihøjre side af cyklen, løber der et tykt lednings bundt, der er udtaget, vær
opmærksom på at farvekoderne er de rigtige, såvidt jeg husker er det to
enkelte ledninger der stikker ud, som til benzin måleren.

> Kan det godt passe at kølervæsken kommer op omrkring kogepunktet efter 3-4
> min med lav gas når den står stille?

Tomgang ? eller med gaqs... det lyder under alle omstændigheder lidt
underligt..

mvh Tommy Fer

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 08-12-02 21:21

"Fer" <fer@cool.nospaminørrekær.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> opmærksom på at farvekoderne er de rigtige, såvidt jeg husker er det to
> enkelte ledninger der stikker ud, som til benzin måleren.

Når man sidder på den, eller står foran den?

> Tomgang ? eller med gaqs... det lyder under alle omstændigheder lidt
> underligt..
Den fik gas.. mellem 1300 og 4000rpm

--
Venlig Hilsen
Thomas Buus

Fra : Fer

Dato : 08-12-02 22:06

> "Fer" <fer@cool.nospaminørrekær.dk> skrev i en meddelelse

> vær
>
> Når man sidder på den, eller står foran den?

Altid når man sidder på den...

> Den fik gas.. mellem 1300 og 4000rpm

Stadig, den burde ikke... du har nok for lidt væske på...

mvh Tommy Fer

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 09-12-02 17:09

> [...]
> opmærksom på at farvekoderne er de rigtige, såvidt jeg husker er det to
> enkelte ledninger der stikker ud, som til benzin måleren.

Kan jeg ikke få dig til at løfte tanken af din, og se farverne efter?
Fra blæseren kommer der en sort-hvid og en sort-grå. Men der er sq ingen i
bundet fra højre side, som
passer i farverne. Faktisk har jeg ingen ledige ??!!

--
Venlig Hilsen
Thomas Buus

Fra : Fer

Dato : 09-12-02 19:59

7"Thomas Buus Andersen" <t-buusREMOVE@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bundet fra højre side, som
> passer i farverne. Faktisk har jeg ingen ledige ??!!

Hmm, så er der nok noget der er monteret forkert... .

DEn sort grå er nok nærmere en beskidt / falmet sort / gul hvis jeg ikke
husker galt.... de har tilsvarende farver i ledningsnettet. Da jeg fik min
maskine, var det samlet forkert, således at den tog + til stel når den ville
tænde blæseren, tro mig det gav mig mange grå hår.. men det var simpelhen en
ledning der var falmet i farven, og derved sat forkert ....

mvh Tommy Fer

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 09-12-02 20:29

> [...]
en
> ledning der var falmet i farven, og derved sat forkert ....

Problemet er, at jeg bare overhovedet ikke kan finde nogle løse ender , den
kan passe i.
Jeg har kun 2sæt til blinklys og et til tanken ! Umiddelbart husker jeg ikke
at jeg har haft noget pillet fra hinanden.
Jeg går lige ud og tager et par billeder. Det kan være der er nogle der er
knap så blind som jeg !

--
Venlig Hilsen
Thomas Buus

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 09-12-02 20:29

--
Venlig Hilsen
Thomas Buus

Fra : Fer

Dato : 10-12-02 00:58

> [...]
> at jeg har haft noget pillet fra hinanden.
> Jeg går lige ud og tager et par billeder. Det kan være der er nogle der er

Du er alt for langt opppe i ledningsnettet. Det er på højreside af stellet,
nede omkring den lave del af tanken... Hvis du forstår, der hvor
ledningsnettet kommer tættest på dit topdæksel...

mvh Tommy Fer