HTML-fremviser til win 3.11?
Fra : tbcom@mail.dk

Dato : 08-12-02 16:33

Jeg har en gammel bærbar pc med windows 3.11, og jeg vil gerne bruge
den til at arbejde med Java-script.
Er det muligt at hente en internet browser eller anden html-fremviser
fra nettet, der passer til en udvidet 386'er med en harddisk på 40
mb?

Venlig hilsen
Thorbjørn

Fra : Sune Storgaard

Dato : 08-12-02 19:45

<tbcom@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er det muligt at hente en internet browser eller anden html-fremviser
> fra nettet, der passer til en udvidet 386'er med en harddisk på 40

Jeg smed engang Opera(.no) på en lille bærbar i samme størrelse med win 3.11
og det fungerede faktisk fint. Du skal nok hjave fat i en ældre version end
den nyeste, men det er da et forsøg værd.

/Sune

Fra : Anders K. Olsen

Dato : 08-12-02 22:50

> [...]
> Er det muligt at hente en internet browser eller anden html-fremviser
> fra nettet, der passer til en udvidet 386'er med en harddisk på 40

Du kan hente ældre versioner af forskellige browsere her:
http://browsers.evolt.org/. De har også et par gamle versioner af Internet
Explorer og Netscape Navigator, så mon ikke du kan finde noget der kan
bruges.

/Anders

Fra : Flemming Froekjaer

Dato : 08-12-02 23:31