Bogstaver & tal til at stryge på?
Fra : Ove Kristensen

Dato : 08-12-02 14:49

Hej Allesammen !

Håber at i er ved at komme i julehumør

Er der en eller anden der ved hvor at man kan købe færdige bogstaver & tal
til at stryge på tøj?

Jeg spiller ude til fester, og foran mit keyboard har jeg noget vinrødt
såkaldt "nervøst velour" og der på kunne jeg godt tænke mig at sætte mit
navn & telefonnummer - men jeg har snart gået i mange forretninger her i
Ringsted - og jeg syntes ikke at jeg kan finde noget på nettet - har i nogle
gode ideer?

Med venlig hilsen
fra
Ove i Ringsted.

Fra : Gert

Dato : 08-12-02 14:57

"Ove Kristensen" <ovek@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Allesammen !

hejsa

> Håber at i er ved at komme i julehumør

det nærmer sig

> Er der en eller anden der ved hvor at man kan købe færdige bogstaver & tal
> til at stryge på tøj?

hmm har jeg ik stødt på men!
du kan få noget papir hvor du selv printer (blæk printer) på og stryger
over, jeg har selv anvendt det til tryk på hvide tshirts.
men rød er en svær farve at sætte noget på (vil jeg mene)
du kan købe papiret i de fleste forretninger der sælger papir til printere
men det vil nok være en go ide at teste på et tilsvarende stykke stof inden
du sætter på det du bruger
så du er sikker på at det kan lade sig gøre

Med Venlig Julehislen
Gert Ringholm Møller
http://www.lynghoy.dk

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 08-12-02 16:36

Ove Kristensen wrote:
> [...]
> forretninger her i Ringsted - og jeg syntes ikke at jeg kan finde
> noget på nettet - har i nogle gode ideer?

Hej Ove

Nervøst velour er noget "bøvl" at stryge bogstaver på, svært at få pænt -
ikke mindst når det skal være relativt store bogstaver og tal, der kan ses
på afstand. Strygebogstaver har det også med at løsne og blive flosset i
kanten, når de bliver foldet sammen, som dit fortæppe jo skal ret tit.

Det kunne være en ide at finde en god syerske der kan applikere bogstaverne
på, altså sy bogstaver klippet i feks silke, på velouren. Det er sikkert
dyrere end strygebogstaver, men en pænere og mere holdbar løsning - tror
jeg.

Man kan også bruge textilfarve, male det på, men velour er ikke ret godt at
male på og få et ordentligt resultat.

God fornøjelse

/ Anette

Fra : Ove Kristensen

Dato : 08-12-02 19:52

"Flying Hotdogs" <info@[nospam]flyinghotdogs.dk> skrev i en meddelelse
[klip]

> [...]
> på, altså sy bogstaver klippet i feks silke, på velouren. Det er sikkert
> dyrere end strygebogstaver, men en pænere og mere holdbar løsning - tror

Det tror jeg faktisk at jeg vil prøve på at få lavet

> Man kan også bruge textilfarve, male det på, men velour er ikke ret godt
at
> male på og få et ordentligt resultat.

Det har du garanteret meget ret i.

> God fornøjelse

Jo tak, og hils Søren specielt nu hvor at han blev snydt igår i Stege
))))))))))))))))

Knus til jer begge
fra
Ove i Ringsted.

Fra : Søren Rohde

Dato : 08-12-02 19:09

Der er mange muligheder for at få sat navnet fast. Men det er noget bøvl da
de "nervøse" har det med at gå væk, derhvor der stryges.

Og som gammel dj har jeg mine tvivl om det overhovedet hjælper at have denne
reklame på. Sørg hellere for at komme i kontakt med gæsterne (annoncer at du
tager mod ønsker, og være placeret så de kan komme til) og hav så visitkort
eller foldere klar. Hvis musikken er iorden så kommer jobbene efter
mund-til-mund metoden.

--
Mvh. Søren Rohde, Brabrand

Altid noget til salg på hjemmesiden:
http://home1.stofanet.dk/fam_rohde/

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 08-12-02 21:48

Søren Rohde wrote:

> [...]
> komme til) og hav så visitkort eller foldere klar. Hvis musikken er
> iorden så kommer jobbene efter mund-til-mund metoden.

Du har helt ret i at den direkte kontakt er vigtigst, men det er også rart
for musikbrugeren at kunne se navnet på den/dem der spiller.
Efter vi har fået streamers med vores hjemmesideadresse på vores højttalere,
kan vi, på vores hjemmeside, se en stigning i besøg, næsten hver gang vi har
været ude og spille. Ikke mindst i antallet af mails og telefonopringninger
fra folk der har hørt os.

Telefonnummer er ligemeget, det kan man ikke huske, men et navn på en god
musikere eller DJ vil man kunne huske...også de gange hvor man som gæst
glemmer at få et visitkort

/ Anette
--
Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik

Fra : Ove Kristensen

Dato : 08-12-02 19:54

"Ove Kristensen" <ovek@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
[klip]
> Er der en eller anden der ved hvor at man kan købe færdige bogstaver & tal
> til at stryge på tøj?

Jeg har fået en god ide som jeg vil bruge

Tusind tak for hjælpen til jer alle sammen
fra
Ove i Ringsted.