lokke middel til mus ;-)
Fra : Gert

Dato : 08-12-02 14:46

tjaae det her er ikke et spørgsmål,
men jeg ku da heller ik la være med at grine da jeg opdagede det i dag
jeg havde en ny pose stående med tapet klister i pulverform.
og skulle lige rent tilfældigt flytte nogle ting hvor den var.
og hvad opdager jeg!
posen er tømt for pulver, og steden lå der muse l*rt
de har fortæret ca 500g tapetklister, så det må jo være et velegenet lokke
midel
i fælder der tar musene levende
jeg håber sandlig at de har fået dårlig mave af det, og irriterende er det.
men det er svært at la være med at trække på smilebåndet alligevel

Men hyggelig jule hilsen
Gert Ringholm Møller
http://www.lynghoy.dk

Fra : S.A

Dato : 08-12-02 16:19

> [...]
> jeg håber sandlig at de har fået dårlig mave af det, og irriterende
> er det. men det er svært at la være med at trække på smilebåndet

Hej Gert
Det har jeg aldrig hørt før...!
Det må jo vise sig om det også bliver til en musefælde. Hvis dine mus
vælger at sidde ned når de skal gøre stort kan det jo være de bliver
hængende God jul.. S.A

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 08-12-02 22:31

S.A <s.a@e-mail.dk> skrev i en news:Usenet.qeogptnc@localhost...

> [...]
> Det må jo vise sig om det også bliver til en musefælde. Hvis dine mus
> vælger at sidde ned når de skal gøre stort kan det jo være de bliver

Ja, eller de kommer marcherende 2 og 2 ......

Jeg havde også besøg af 'en serie mus' og fandt efterhånden ud af at de
havde været mere eller mindre over det hele. Jeg tror i hvert fald ikke jeg
har spildt trøffelkrymmel så mange steder. Men intet ødelagt udover hullet i
skraldeposen som udløste klapjagten. Indtil en dag jeg skulle se i mine
skattepapirer: det øverste i hængemappen var blevet til konfetti, men ingen
andre papirer var rørt!

Så jeg er nok ikke så hurtig næste gang .....

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen