Julekort m.m. med Word...
Fra : Keld Rosenberg

Dato : 08-12-02 12:42

Hej

Jeg sidder og vil lave noget der ligner julekort m. Word, og ved der på
nettet findes steder hvor man kan fiske diverse guirlander, kaner, nisser,
elgsdyr oma., men ved ikke hvor.... og mine søgninger har ikke givet
resultat..

Nogen gode ideer....

Mvh Keld

Fra : Nakita

Dato : 08-12-02 18:12

"Keld Rosenberg" skrev d. 08-12-02 12:42 dette indlæg :
> [...]

nisser,
> elgsdyr oma., men ved ikke hvor.... og mine søgninger har ikke givet

Prøv her http://www.freegraphicland.com/
Du kan også søge evt. via Google efter clipart, graphic o.lign. og søg
derefter på christmas, santa o.lign.

God fornøjelse

Hilsen Nakita

http://www.kandu.dk/

Fra : BOH

Dato : 09-12-02 18:01

Keld Rosenberg wrote:
> [...]
> på nettet findes steder hvor man kan fiske diverse guirlander, kaner,
> nisser, elgsdyr oma., men ved ikke hvor.... og mine søgninger har

I Clip Organizer, går du ned under Websamlinger.
Her finder du et overflødigshorn af online clips...

--
Mvh Morten

Fra : Iens Ulrik Iuel

Dato : 18-12-02 10:32