Prøv at huske
Fra : Gjøl

Dato : 08-12-02 12:05

Hej Daniel
For din engen skyld, så skal du huske at give besked, når du ikke kan
overholde en aftale
Din mor sagde at du ville komme fredag og aflevere resten af hvad du lånte.

Nu er det ikke så meget mig, men andre, du bør altid vise at du ikke har
glemt, hvad du har lovet.
Det er jo intet problem at enten lige at slå på tråden eller komme forbi,
med en knallert er det so ingen sag.
Det giver altid problemer at glemme andre, tro mig, erfaring.

Hvad lavede din knallert igår hernede, var den bare parkeret eller?
Kærlig hilsen
Far

Fra : ram2

Dato : 08-12-02 20:16

"Gjøl" skrev d. 08-12-02 12:05 dette indlæg :
> [...]
> overholde en aftale
> Din mor sagde at du ville komme fredag og aflevere resten af hvad du
-------------------------------

Kanon opskrift!!!

Ram2

http://www.kandu.dk/

Fra : Gjøl

Dato : 09-12-02 09:30

ram2 wrote:
> Kanon opskrift!!!

Ja, fedt at blive ved med at vade rundt i

(Den er jo slettet, så hvorfor gengive den) fordi jeg laver en fejl, behøver
du jo ikke at gengive den.

Fra : ram2

Dato : 09-12-02 10:25

"Gjøl" skrev d. 09-12-02 09:30 dette indlæg :

> Ja, fedt at blive ved med at vade rundt i
>
> (Den er jo slettet, så hvorfor gengive den) fordi jeg laver en fejl,
behøver
> du jo ikke at gengive den.
Kom til mig via Kandu under mad og drikke d.8/12-02 12.05, så ud fra
det, kan man ikke se den er slettet. Jeg beklager, men fejlen for
genudsendelse må ligge hos nyhedsgruppen.

Mvh.
Ram2

http://www.kandu.dk/