Oprettelse af lokal newsgropes i Outlook
Fra : Finn Ehmsen

Dato : 07-12-02 18:55

På mit arbejde bruger vi Microsoft outlook til Mails og fælleskalender dette
kører over en Citrix-server.
Jeg ville gerne her oprette en eller nogle lokale Newsgroups hvor folk fra
de forskellige afdelinger kan stille deres forskellige spørgsmål til diverse
ting og sager.

Det skulle gerne fungerer sådan som det gør her på nettet men bare lokalt da
det kun vedkommer firmaet ??

Der der nogen der kan henvise til noget literatur eller har en opskrift her

på forhånd mange tak

FE

Fra : Jesper Have

Dato : 15-12-02 00:32

En NEWS server vil kunne klare det :) men kender ikke til nogen der køre på
windows, men INN til linux/UNIX virker

Med venlig hilsen
Jesper Have

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 15-12-02 01:38

Jesper Have skrev:

> En NEWS server vil kunne klare det :) men kender ikke til
> nogen der køre på windows, men INN til linux/UNIX virker

Hamsteren er ret anvendt - og omtales også ofte her i gruppen. Se
<http://www.tglsoft.de/>.

NB: Kan du lokkes til at læse min signatur?
--
Jens Gyldenkærne Clausen