Graffik
Fra : CokeGuy

Dato : 08-12-02 04:44

Jeg skal bruge følgende effekter til BMP og JPG:

Gaussian Blur, Sharpen, Sepia Tone (sort/hvid avis photo), Emposs
(ligner sten), Smooth.

Jeg skal også bruge følgende til BMP og JPG:

Brightness, Contrast, Color Balance, Grey Scale (3 kanaler), Negativ.

Den der giver mig flest koder der virker, får de 160 point.
Spørgsmål: neothefast@hotmail.com

http://www.kandu.dk/

Fra : Apox

Dato : 08-12-02 09:50

> Den der giver mig flest koder der virker, får de 160 point.

Det virker ikke helt som god netikette, men det skal jeg nu ikke gøre mig
klog på. Har ikke været herinde i lang tid.

- Thomas

Fra : Lars B. Dybdahl

Dato : 08-12-02 10:00

Jeg siger kun en ting: ImageMagick

--

Dybdahl Engineering: http://dybdahl.dk/
Delphi brugergruppen DAPUG: http://dapug.dk/

Fra : Lars B. Dybdahl

Dato : 08-12-02 10:01

http://www.ImageMagick.org/

Lars.

Fra : René Jensen

Dato : 08-12-02 18:25

CokeGuy wrote:
> Den der giver mig flest koder der virker, får de 160 point.

For det første; så er dit indlæg tæt på OT, og burde måske været postet
i <news:dk.opslag.stillinger> i stedet for.

For det andet; så hedder det ikke koder, da et program - typisk - består
af flere linier kode, som danner ens kildetekst (ENG.: sourcecode).

For det tredje; hvad skulle jeg så bruge 160 point til? -Det her en
nyhedsgruppe, og det er ganske gratis at benytte, og er således *ikke*
et forum, som findes på mange andre kommercielle websites, hvor man kan
optjene point til forskellige rabatter på produkter, services, events osv.

Med venlig hilsen,
René Jensen