Andet multimedie
bentjuul 3670
Gratis PS7 brushes....
Fra : Bro

Dato : 08-12-02 01:36

Mine hjemmelavede...
Eyes
Doodles....(de mest cool, efter min egen mening)
http://www21.brinkster.com/cre8tor/misc.htm

Brug dem som I har lyst... og giv mig gerne lidt feedback og fortæl hvad I
synes om dem.

:) Helle

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 08-12-02 17:50

Bro wrote:
> [...]
> http://www21.brinkster.com/cre8tor/misc.htm
>
> Brug dem som I har lyst... og giv mig gerne lidt feedback og fortæl

The daily bandwidth limit for this member has been exceeded. Try again after
midnight, EST.
Click here for more information.
Øv....
--
/ Bjarke
http://www.setiathome.dk

Fra : Bro

Dato : 08-12-02 21:08

Hej!

Det ser ud til at der er nogen der har hentet mine brushes i løbet af dagen.
Hvad synes I så om dem?...

:) Helle

Fra : itgrafen

Dato : 09-12-02 01:10

"Bro" skrev d. 08-12-02 01:36 dette indlæg :
> [...]
> http://www21.brinkster.com/cre8tor/misc.htm
>
> Brug dem som I har lyst... og giv mig gerne lidt feedback og fortæl

Kære Helle

de brushes er som alt det andet du laver og deler med os - helt suverænt

mange tak for dem

vh
dorthe

http://www.kandu.dk/

Fra : Bro

Dato : 10-12-02 09:03

Jeg er ked af det, men jeg har desværre været nødt til at fjerne mine
brushes til download. :(
Måske ender det med at jeg må betale for større båndbredde... så skal jeg
nok give jer besked :)

:) Helle

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 10-12-02 22:04

Bro wrote:

> Jeg er ked af det, men jeg har desværre været nødt til at fjerne mine
> brushes til download. :(
> Måske ender det med at jeg må betale for større båndbredde... så skal jeg
> nok give jer besked :)

Du kunne da bruge dk.binaer?
eller er dine brushes ikke binaer?

Fra : Tonny Jensen

Dato : 15-12-02 16:03

> Jeg er ked af det, men jeg har desværre været nødt til at fjerne mine
> brushes til download. :(
> Måske ender det med at jeg må betale for større båndbredde... så skal jeg
> nok give jer besked :)

Hvis folk gerne vil dele ting og sager kan jeg godt lave en ftp service,
hvor man kan upload forskellige ting, men det er på en almindelig adsl, som
også bliver brugt til andet.

/Tonny