Hvordan virker rolis 5.12 program?/ red mi~
Fra : xelil24

Dato : 08-12-02 00:08

Hej

jeg har lige købt flasherkabel og hentet program til at flashe min 7110
tlf, jeg bruger rolis DCT3 flasher ver, 5.12. jeg har hentet PPM og MCU
filer fra nettet, og skal til at flashe. Da programmet er ved at flashe
går den i så og finder en fejl, efter dette så kan jeg ikke længere
tænde for min tlf.

Hvad har eg gjort forkert? og hvordan jeg redde min tlf? Hjælp mig!!

http://www.kandu.dk/

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 08-12-02 01:17

> [...]
> filer fra nettet, og skal til at flashe. Da programmet er ved at flashe
> går den i så og finder en fejl, efter dette så kan jeg ikke længere

Skaf dig af med Windows XP...

> Hvad har eg gjort forkert? og hvordan jeg redde min tlf? Hjælp mig!!

Hmm... Jeg er bange for det er ovre med din telefon, medmindre du vil give
en formue for rep!

// Troels

Fra : oxford

Dato : 08-12-02 21:41

"Troels Plougmann Olsen" <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Skaf dig af med Windows XP...

Vrøvl og sluder.... Det fungerer skam fint med xp. (Problemer med software??
Søg og man vil finde hjælp)

> Hmm... Jeg er bange for det er ovre med din telefon, medmindre du vil give
> en formue for rep!

Hvor har du den info fra??? Næsten alle slags pic kredse og
hukommelseskredse kan slettes og brændes op til 1000 gange.
Manden kan jo bare smide ny data på igen.

Flemming

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 10-12-02 19:33

> Hvor har du den info fra??? Næsten alle slags pic kredse og
> hukommelseskredse kan slettes og brændes op til 1000 gange.
> Manden kan jo bare smide ny data på igen.

Troede ikke man kunne gøre det på en telefon der ikke kan tændes.

// Troels

Fra : oxford

Dato : 10-12-02 20:44

> Troede ikke man kunne gøre det på en telefon der ikke kan tændes.
>
> // Troels

Fordi den ikke kan tænde i displayet, betyder ikke at man ikke kan komme i
kontakt med den via kabel.

Flemming

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 11-12-02 18:12

> Fordi den ikke kan tænde i displayet, betyder ikke at man ikke kan komme i
> kontakt med den via kabel.

Nejnej, men kommer der så lys i display?

// Troels

Fra : Thomas Borgen

Dato : 08-12-02 01:36

Send den til mig så fikser jeg den!!

--
Hilsen/ Regards:
Thomas Borgen

Fra : Thomas Borgen

Dato : 08-12-02 03:12

Fra : Ian

Dato : 08-12-02 12:53

"xelil24" <xelil24.news@kandu.dk> wrote in message
> Hvad har eg gjort forkert? og hvordan jeg redde min tlf? Hjælp mig!!

Svært at svare på. Det kan være mange ting. Bruger du XP/Win2K? Bruger du i
så fald programmet UserPorts?
Var der _nok_ strøm på batteriet?. Det kan have været en lille ting som
manglende kontakt eller strøm bare et lille øjeblik. Der skal ikke meget
til.
Har du prøvet at flashe den igen?
Jeg har forresten aldrig kunnet flashe korrekt med nyere version af Rolis
end 4.78. Aner ikke hvorfor, men de nyere virker altså ikke for mig (med
Win2K).
I hvert fald er der ingen grund til at fortvivle. Den er ikke til skrot, som
en anden skrev. Går det helt galt er der masser af kompetente mennesker (og
endnu flere ukompetente) der sikkert kan tilbyde at lave den for dig.

Mvh Ian

Fra : Franke

Dato : 16-02-03 10:57

Hmm

Jeg bruger Rolis 5.14 under XP, uden problemer (med UserPorts driveren).
Problemet er efter min mening at der er mange set-up indstillinger man kan
ændre på. Mit råd (uden garanti) er at fedte med disse indtil man kan tage
en fejlfri back-up af SW før man går igang med at flashe telefonen.

Frank