Konen med i sexklub eller hvad?
Fra : jens

Dato : 08-12-02 00:00

Hej i gruppen

Et lille indlæg til debat

Jeg mand, gift med en dejlig fræk kone, sexlivet er lidt langsomt fortiden.
Vi lever ikke helt op til normen med sex 2 gange om ugen. Kulør på sexlivet
kunne vel så være en sexklub, eller hvad. Men hvordan får jeg lokke hende
med på den ide. Hun er meget mor og bruger nok ikke så mange tanker på sex
som jeg.(barn 10 år) Men vi kan stadig være frække sammen når tingene
passer. Men 14 år sammen gør det jo svære at forny sig, selv om kærligheden
er stor.

Vi har prøvet det meste inden for almindelig sex og mere til, en gang har vi
været sammen med et andet par, efter en noget våd fest. Den anden mand var
dog for fuld til at deltage, så jeg nød 2 kvinder og opdaget at min kone
ikke var uerfaren med en anden kvinde. Der var ingen problemer med jalousi
bagefter, jeg har siden spurt om vi ikke skulle prøve en sexklub, men nej
siger hun. Jeg tror hun er bange for at møde de forkerte typer. Jeg er med
på kun at dyrke sex med hende som udgangspunkt, og så se om vi tænder på
nogle som vil lege med.
Mormor passer gerne barnet, så ingen problemer her.

Hvad gør jeg for at overtale hende?
KH Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 08-12-02 03:58

> [...]
med
> på kun at dyrke sex med hende som udgangspunkt, og så se om vi tænder

Der er stor tilskyldelse til at kvindelig partner er med - gratis
indgang og stor status hos en mand der har så meget styr på eller så
liderlig en kone.
Oftest er hun ærbart betragtende og føjer manden ved at gå med og sidde
og være hans statussymbol og vise frigjort ikke-jalouxi - hvilket næppe
er svært, for flirt og ny kæresteforhold opstår vist sjældent ved
gruppesex.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 08-12-02 06:14

jens wrote:

> [...]
> på kun at dyrke sex med hende som udgangspunkt, og så se om vi tænder på

Uden at jeg har været inden for, tror jeg at langt de fleste
sexklubber har en eller anden udelukkelsesporcedure, hvor folk
der er for grimme, overvægtige eller på anden måde usexede,
bliver nægtet medlemsskab. Desuden er det stort set altid sådan
at mens enlige piger er velkomne, så bliver enlige mænd næget
adgang, kun piger & par lukkes ind. På den måde sikres det
at der aldrig er flere mænd end piger i klubben.

Der findes sikkert sexklubber med et barsk SM-tema hvor folk
er lidt sadistiske og virker kyniske, men sikkert også mange
klubber hvor folk er søde og rare. Og jeg tror at alle klubber
har gode regler mht. stopord og frivillighed og hvad der
ellers måtte være brug for.

> Hvad gør jeg for at overtale hende?

Vis evt. mit indlæg til din kone. Og gør det klart for hende
at jeg skriver ud fra hvad jeg har hørt og læst, at jeg
aldrig selv har forsøgt mig med en sexklub.

--
Peter Knutsen

Fra : Mettemusen

Dato : 08-12-02 06:48

Peter Knutsen <peter@knutsen.dk> wrote in

> [...]
> sexklubber har en eller anden udelukkelsesporcedure, hvor folk
> der er for grimme, overvægtige eller på anden måde usexede,

Ja og sådan skal det være. Man kan jo ikke dyrke sex og blive opstemt hvis
det vælter rundt med fedladne grimme mennesker. Jeg er selv med i
"bestyrelsen" af en sexklub, og vi stemmer om de som skal have lov til at
være medlem. Gjorde vi ikke det så ville sexklubben ligne
http://www.ubberup.dk/Album/Vesterlyng.jpg

eller værre - alle de overvægtige og sexfrustrerede her fra gruppen

...og så kom de lækre unge slanke piger og de høje bodybuilderfyre jo ikke.

Vi kan jo ligeså godt sige det som det er: De grimme og usexede er ikke
velkomne

f.eks kvinder uden hvepsetalje og med korte ben, flade baller, osv

f.eks mænd som er fede eller skind/ben, deforme, skaldede, eller bare
grimme alle steder - hvilket rigtig mange mænd som opsøger sexklubber rent
faktisk er.

Fra : Lars Schmidt

Dato : 08-12-02 12:12

Jeg syntes debatten er lidt afsporet! hvem skal afgøre om man er for
tynd/tyk, grim eller pæn
smag er heldigvis forskellig!!
Du kan prøve at fortælle din kone lidt om reglerne i en sådan klub: nemlig
at alle opfører sig ordentligt, og sker der noget man ikke har lyst til har
man lov til at sige nej! anytime.
hvilket forøvrigt også gælder ved partnerbytte - er blot en usikker, så
stopper man uden sure miner.
Jeg har selv et par gange sammen med min kæreste været i sexklub i Kbhvn.
med stor succes
(meget spændende), så held og lykke med projektet!

Venlig hilsen Lars

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 08-12-02 14:03

> [...]
> http://www.ubberup.dk/Album/Vesterlyng.jpg
>
> eller værre - alle de overvægtige og sexfrustrerede her fra gruppen

LOL

--------------------------
/| /| | |
||__|| | Please don't |
/ O O\__ feed |
/ \ the trolls |
/ \ \ |
/ _ \ \ ----------------------
/ |\____\ \ ||
/ | | | |\____/ ||
/ \|_|_|/ | __||
/ / \ |____| ||
/ | | /| | --|
| | |// |____ --|
* _ | |_|_|_| | \-/
*-- _--\ _ \ // |
/ _ \\ _ // | /
* / \_ /- | - | |
* ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________

Fra : Anita

Dato : 08-12-02 12:53

"Peter Knutsen" skrev
[Klip]
> Vis evt. mit indlæg til din kone. Og gør det klart for hende
> at jeg skriver ud fra hvad jeg har hørt og læst, at jeg
> aldrig selv har forsøgt mig med en sexklub.

Med mindre han ikke har fortalt konen at han ville skrive til gruppen,
hvilket han næppe har.

Det kunne betragtes fra hendes synsvinkel, som om han har diskuteret deres
sexliv med fremmede bag hendes ryg - hvilket han jo faktisk også har og
jeg tror ikke alle kvinder synes om den tanke (og sikkert heller ikke alle
mænd).

Mit bedste bud er at Jens skal tale med hende om det - finde et konkret
eksempel på et sted der kunne være egnet for jer - og foreslå om ikke I
kunne prøve at gå derhen en dag. Samtidig med at du forklarer, at hvis hun
ikke bryder sig om det, behøver I ikke gøre det igen. Du skal nok sørge for
at være godt inde i hvordan det fungerer og hvilke krav og typer folk der
er - så du kan besvare hendes eventuelle spørgsmål.

Jeg tror at dét at du vil prøve/se/opleve/ en sexklub og at der ikke er
større pres fra din side, end at det kan nøjes med at blive en
engangsfornøjelse og at hun har lov til at sige fra uden at du bliver vred
eller skuffet - vil være tilpas afslappende til at hun måske kan overtales.

Held og lykke, og god fornøjelse hvis det lykkes
Venligst Anita

Fra : Henning

Dato : 08-12-02 14:37

Anita wrote:

> [...]
> det igen. Du skal nok sørge for at være godt inde i hvordan det
> fungerer og hvilke krav og typer folk der er - så du kan besvare

Ja en lidt grundigere undersøgelse må der til, for der findes klubber,
hvor kvinder ikke må sige nej

Men ellers prøv at melde jer ind på scor.dk eller ander dating sider,
hvor i leger med ideen om partnerbytte etc. etc. bare for at se om
det kan stimulerer jeres sexliv, bare ved tanken om at det er muligt,
ofte tænder kvinder på "muligheder og måske" mere end direkt
op i synet ting

Min kone og jeg har hver sin PC, der står ved siden af hinanden,
på min er der et udvalg af pornoklip, som jeg begynder at sidde
og kigge på, medens hun sidder og arbejder ved siden af med
sine opgaver, lidt efter lidt skæver hun mere og mere over på min
skærm og...............
Det er ikke tilfældige klip jeg har liggende, men klip med ting
jeg ved tænder hende, så sex på 2 kontorstole foran Pc'erne
er ikke helt ualmindeligt i vores samliv ( 24 år )

MVH
Henning

Fra : Jimmy

Dato : 08-12-02 12:49

"Peter Knutsen" <peter@knutsen.dk> wrote in message

> [...]
> sexklubber har en eller anden udelukkelsesporcedure, hvor folk
> der er for grimme, overvægtige eller på anden måde usexede,

Ovenstående _må_ kandidere til årets mest værdiløse indlæg!

/Jimmy

Fra : JannieogJens

Dato : 08-12-02 20:45

jeg har siden spurt om vi ikke skulle prøve en sexklub, men nej
> siger hun.

Jammen så er der vel ikke mere at diskutere der, at du spørger hende ad er
ok, men når hun så siger nej, må du da respektere det, at gå i sex klub er
for mig at se, ikke noget du kan forvendte, at hun er med på. Og nu ved hun
jo at du har lyst, så skal hun da nok sige det, hvis hun skulle få lyst
senere. Husk at tryk avler modtryk.

Jeg tror hun er bange for at møde de forkerte typer.

Du skriver jo selv at "sexlivet er lidt langsomt fortiden" så det kunne jo
også være derfor.

Fra : jens

Dato : 09-12-02 00:35

"
Hej igen

Og tak for jeres svar. Jeg tager det roligt, og ser om hun er med på ideen
en dag.

Jens