Ericsson A2618s
Fra : "JeHj >>Hjørring

Dato : 07-12-02 23:38

Hvor tastaturet pludselig ikke virker mere.

--
JeHj >>>Hjørring<<<
jehj99@mail1.stofanet.dk

Fra : MaRk

Dato : 08-12-02 11:47

Fra : "JeHj >>Hjørring

Dato : 08-12-02 17:59

Jammen meget undskyld MaRk jeg havde bare regnet med at det var nok
beskrivelse af mit problem bare at skrive at tastaturet ikke virker mere,
men det fattede du ikke, så hermed følger en nærmere beskrivelse at mit
problem.

Der er ingen taster der virker, men monteres batteriet eller lader tænder
telefonen og beder om kode, og uden kort skriver den indsæt kort eller yes
for demo.

Nogen der har en løsning, ud over vores ven MaRk der kun har dumme
bemærkninger.

--
JeHj >>>Hjørring<<<
jehj99@mail1.stofanet.dk

Fra : MaRk

Dato : 08-12-02 16:27

"JeHj >>Hjørring<<" <jehj99@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Jammen meget undskyld MaRk jeg havde bare regnet med at det var nok
> beskrivelse af mit problem bare at skrive at tastaturet ikke virker mere,

Det var det ikke...

> [...]
> telefonen og beder om kode, og uden kort skriver den indsæt kort eller yes

Hvordan skete det?

> Nogen der har en løsning, ud over vores ven MaRk der kun har dumme
> bemærkninger.

Min post var en hentydning til at hvis du skulle have en chance for at få
hjælp burde du nok beskrive dit problem nærmere.

Fra : "JeHj >>Hjørring

Dato : 08-12-02 20:39

Startede med at telefonen smed røret på efter 10 sec. samtale, og da det er
"svigermekanismens" telefon skulle jeg så se på den engang når kun kom
forbi, og efter en slukning var den så uden tastatur.

JeHj