4 H(jul)s ræs
Fra : Per Emborg

Dato : 07-12-02 19:23

Ham John Bille er gal han har lavet et gal arrangement

Imorgen middag bliver der sku sjov i gaden der skal jeg ud og køre på en af
de der små 100ccm øhhhh bil i Skanderborg vi bliver ca 20-25 stk og flere
klædt ud som Julemænd vi slutter af på Venge klosterkro med VARM suppe

--
Per Emborg
www.skanderborgmc.dk

Fra : Per Emborg

Dato : 07-12-02 19:28

Glemte lige at sige , de er selfølgelig reg. med nummerplader og FULD afgift
Jeg tager lige kameraet med
Per Emborg