Unlock Nokia 6310i
Fra : Anders Revsgaard

Dato : 07-12-02 16:53

Jeg vil gerne have unlocket en Nokia 6310i. Er det muligt at bruge en RS-232
Adapter Cable DLR-3P til at unlocke telefonen. Jeg har prøvet med
forskellige programmer som skulle kunne fjerne sim-locken men programmerne
kan ikke finde telefonen eller melder andre fejl.

Et af programmerne siger at der er m-bus fejl, er den ledning jeg bruger en
m-bus? eller er det fordi jeg mangler en m-bus ledning?

Er der en der kender noget software der kan unlocke telefonen via den
ledning jeg har?

Håber der er en der kan hjælpe!

Hilsen Anders