service manual eller lign. til thunderace.~
Fra : Peter Jakobsen

Dato : 07-12-02 16:51

Hvor finder jeg sådan en fætter Har fundet den på nettet, men jeg gider
ikke printe over 400 sider ud, hvis i ved hvor den kan købes billigt...
Hvad med Birgers billige bilbøger, kan man ringe til ham i weekenden (hvor
har i købt jeres) ??

--
M V H

Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
Join S.E.T.I@HOME today !

Fra : Brian Wendelbo

Dato : 09-12-02 08:25

"Peter Jakobsen" <pjakob-sletdette-@teliamail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvad med Birgers billige bilbøger, kan man ringe til ham i weekenden (hvor

Måske du kunne fortælle mig hvor du har fundet den service manual på
nettet???, så kan jeg fortælle dig at du kan 99% sikkert købe en manual hos
Kysters boghandel i Randers...

Brian W.

Fra : Ptheo

Dato : 12-12-02 10:53

"Brian Wendelbo" <Brian.wX@mail1.stofanet.dk> wrote in message news:<3df44551$0$24688$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>...
> [...]
> >

> Måske du kunne fortælle mig hvor du har fundet den service manual på
> nettet???, så kan jeg fortælle dig at du kan 99% sikkert købe en manual hos

prøv på : http://thunderace.scee.sony.co.uk/files/data-sheets/

den taget nok lidt tid ..... men den er der

mvh
ptheo

Fra : Claus Rolsted

Dato : 09-12-02 19:55

Peter Jakobsen wrote:
> [...]
> gider ikke printe over 400 sider ud, hvis i ved hvor den kan købes
> billigt... Hvad med Birgers billige bilbøger, kan man ringe til ham i

Du kan godt ringe til Birger i weekenden. Han er næsten til stede i
døgndrift.

--
mvh. Claus Rolsted
Honda CX 500 Standard, 1983 og