Hayabusa med Turbo video, hvor finder jeg ~
Fra : Anders Dragsdahl

Dato : 07-12-02 16:27

Tjaa overskriften siger det hele.. den video er FOR vild!

Fra : Thomas

Dato : 08-12-02 01:07

Jeg har et lille klips som jeg har forsøgt at sende til binaer uden held.
Den viser en Hayabusa der kører speedometeret ud ret nemt , men ved ikke om
det er med turbo. Jeg vl gerne maile den til dig hvis det har interesse

Mvh

Thomas

Fra : Thomas

Dato : 08-12-02 01:20

Og den fylder 2,9 mb

men btw, hvordan fanden sender man sådanne en fil til dk.binaer.motor ?
har prøvet både med hel fil og med opdeling

mvh

Thomas

Fra : Anders Dragsdahl

Dato : 09-12-02 12:40

Jeg fandt selv videoen.. men tak alligevel... ANER ikk hvordan man sender
det faktisk.. er temligt ny i det her nyhedsgruppe værk

Fra : Kim Hansen

Dato : 09-12-02 18:57

On Mon, 9 Dec 2002 12:40:16 +0100, "Anders Dragsdahl"
<Nisseguf@hotmail.com> wrote:

>Jeg fandt selv videoen.. men tak alligevel... ANER ikk hvordan man sender
>det faktisk.. er temligt ny i det her nyhedsgruppe værk

Har du et link ?

M.v.h.
Kim Hansen
Fyn

Suzuki XF 650 Freewind
Suzuki DR 250 S

Fra : Anders Dragsdahl

Dato : 10-12-02 20:33

http://Cleany.dnsalias.com/NLRturbo.wmv

ENJOY :)

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 15-12-02 17:32

> Jeg fandt selv videoen.. men tak alligevel... ANER ikk hvordan man sender
> det faktisk.. er temligt ny i det her nyhedsgruppe værk

Du kan læse meget mere om det på www.usenet.dk
det er en rigtig god ide at læse site'n så du får styr på diverse tekniker
og begreber ;)

--
Michael Frederiksen

"640K ought to be enough for anybody."