Vægtkonsulenterne
Fra : Svend Erik Jørgensen

Dato : 07-12-02 15:03

Jeg dumpede lige ned i nyhedsgruppen. Det er bare så let at tabe sig. Jeg
har prøvet i 15 år, uden gode resultater. Så kom vægtkonsulenterne på banen.
Nu efter 4 måneder er jeg 18 kg. lettere, har fået energi i hverdagen, - og
jeg har ikke sultet en eneste dag. Jeg skal ud at købe helt nyt tøj, smart
tøj, uden at skulle camouflere maven.

Jeg er færdig med programmet nu, men fortsætter med at spise jfr.
vægtkonsulenternes anbefalinger. Det smager meget bedre, man er mæt længe,
maden giver energi og humør.
Jeg vil aldrig aldrig aldrig mere være tyk.

Svend Erik

Fra : ISO

Dato : 08-12-02 01:05

Hej Svend Erik,

Tillykke med dit flotte vægttab ! Jeg kan kun give dig ret, det er bare LET
!
Jeg har tabt mig 20 kg. på 3 mdr. også med DDV, og har fået masser af
energi. Godt nok mangler jeg ca. 20 kg endnu, men det har jeg mod på !!!

Mange hilsner,
Iben

Fra : KatjaStrofen

Dato : 07-12-02 21:49

Så kunne jeg som nysgerrig sjæl godt tænke mig at spørge

hvad er det.. der gør i har tabt jer ?
efter jeres egen overbevisning! - de mange grønsager eller ? eller ?

katja

Og super tillykke :)
ISO <iso@paradis.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3df20d71$0$231$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Fra : ISO

Dato : 08-12-02 21:49

Det der gør at jeg har tabt mig er helt klart mange grøntsager, lidt brød,
pasta, kartofler og ris.

Og så er det dejligt at have nogen at køre sit slankeprojekt sammen med,
helt klart det bedste i verden.

I min stormagtstid vejede jeg 132,8 kg. De første 15 kg. tabte jeg ved at
begynde at dyrke fitness i et center, men jeg følte det tog alt for meget af
min tid, for det skulle jo være noget jeg kunne blive ved med også efter jeg
har tabt mig. Maden gjorde jeg ikke noget sønderligt ved i den periode, jeg
spiste i forvejen fedtfattigt, med meget pasta osv. Da jeg begyndte hos DDV
lagde jeg træningen på hylden, motion får jeg stadigvæk, jeg cykler ca. 1
time dagligt.

Den store ændring er altså i den kost jeg indtager, som skrevet har jeg tabt
mig 20 kg. på 3 mdr., så derfor er jeg sikker på at det er programmet der
virker for mig.

Iben

Fra : Thomas Schreiber - s~

Dato : 08-12-02 13:23

> [...]
tabt
> mig 20 kg. på 3 mdr., så derfor er jeg sikker på at det er programmet der

Hvis du lander på en øde ø, og ikke spiser i 3 måneder, er jeg sikker på du
taber dig også - uden et program. :oÞ

--

Venligst / Regards
Thomas Schreiber - stall.dk

Fra : Carsten Riis

Dato : 08-12-02 15:08

"Thomas Schreiber - stall.dk" wrote:

> Hvis du lander på en øde ø, og ikke spiser i 3 måneder, er jeg sikker på du
> taber dig også - uden et program. :oÞ

Det er jo der du har misforstået DDV-programmet.

Det gælder nemlig om at spise. Det "/rigtige/"!
Til tider i portioner som man næsten kløjs i det (indtil man har fundet
ud af fidusen med at skjule grønsagerne i fx en gryderet eller
farsbrød).

Derudover er der jo ikke mulighed for at spise noget som helst på en øde
ø (det er ligesom naturligt på en /øde ø/.)

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : ISO

Dato : 09-12-02 01:28

Nemlig Carsten,

Det er ret store portioner man skal kæmpe sig igennem, men jeg synes det er
dejligt at lære at man kan spise meget og samtidig tabe sig, det var nyt for
mig inden jeg startede hos DDV, for mig var kur/kostomlægning altid noget
med bitte små mængder mad og afsavn. Jeg spiser kage og frugtdesserter hver
uge og jeg taber mig samtidig. LIVET ER HERLIGT !!!

Iben

Fra : Carsten Riis

Dato : 08-12-02 16:37

ISO wrote:

> .... Jeg spiser kage og frugtdesserter hver
> uge og jeg taber mig samtidig. LIVET ER HERLIGT !!!

Hos os er De Bagte Kanelæbler og Jordbærgrød en stor succes.
Begge med 125 g græsk yoghurt.

Om sommeren er de 275g Jordbær"softice" guld at få efter en lang dag.

Fra : ISO

Dato : 09-12-02 02:42

Det lyder også rigtig godt, de der bagte kanelæbler, er det dem fra en af
opskriftsbøgerne ?

Jeg kan godt lide at tage 62,5 g græsk yougurt og 100 g gaio og røre sammen
med SØD og vanilleessens, der i snitter jeg et æble og en halv banan, se det
er også guf !

Fra : Carsten Riis

Dato : 08-12-02 18:38

ISO wrote:

> Det lyder også rigtig godt, de der bagte kanelæbler, er det dem fra en af
> opskriftsbøgerne ?

Jep.

> Jeg kan godt lide at tage 62,5 g græsk yougurt og 100 g gaio og røre sammen
> med SØD og vanilleessens, der i snitter jeg et æble og en halv banan, se det
> er også guf !

Det er lidt som min morgenmad (dog kun med en frugt). Gerne med noget
FromageFrais

Fra : KatjaStrofen

Dato : 08-12-02 18:35

ISO <iso@paradis.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3df330e3$0$166$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
tabt
> mig 20 kg. på 3 mdr., så derfor er jeg sikker på at det er programmet der

Tak for et godt svar Iben :)

Fra : Carsten Riis

Dato : 08-12-02 16:41

KatjaStrofen wrote:

> hvad er det.. der gør i har tabt jer ?

En kombination af disciplin og sammensætningen af kosten.

> efter jeres egen overbevisning!

På sin vis: Når man er overbevist om, at en kostomlægning hjælper _og_
man gennemfører den, så virker den.

Hvis du tænker på selve /overbevisning/ (i form af "tankens kraft" eller
mere "religiøse" former), så nej. Der skal noget aktiv handling til for
at noget virker.

Jeg kan da røbe, at kostplanen må gøre et eller andet. For bare et lille
sidespring (fx i form af alkohol, fed mad eller noget andet), så taber
man sig ikke så meget eller risikerer at tage på.

> - de mange grønsager eller ?

Ikke kun.

Også at man erstatter ens tidligere eventuelle usunde kostvaner (pizza,
cola, slik ad libitum eller hvad man nu havde for "madmanier") ud med
mere reel kost.

> eller ?

Ens beslutsomhed om skal nok tage æren for vægttabet.
Kostplanen er såmend bare værktøjet.

Fra : Carsten Riis

Dato : 08-12-02 11:25

"Svend Erik Jørgensen" wrote:

> [...]
> jeg har ikke sultet en eneste dag. Jeg skal ud at købe helt nyt tøj, smart

Et kæmpe tillykke herfra.

Du er en rigtig taber (forstå det nu rigtig ). og det er bare
så fedt (eller bedre sagt: mangel på samme)

Jeg har siden august selv tabt 16,9 kilo, ligeledes vha. DDV.
Sidste søndag blev jeg revet med i en løbetur. Og det bedste var, at jeg
kunne løbe de ca. 1,5 kilometer uden de store problemer (og jeg havde
endda "kilolodder" om benene). Og jeg har ikke lavet noget seriøs motion
siden 1994 (hvis jeg husker rigtig)
Tænk på hvor langt jeg kan løbe når jeg får mig et par løbesko.

> Jeg vil aldrig aldrig aldrig mere være tyk.

Det er nok den bedste bedste beslutning overhovedet.
Nu gælder det "bare" om at modstå hverdagens små/store fristelser.

Fra : Karen

Dato : 08-12-02 11:34

On Sat, 7 Dec 2002 15:02:37 +0100, "Svend Erik Jørgensen"
<svejorg@esenet.dk> wrote:

> [...]
>maden giver energi og humør.
>Jeg vil aldrig aldrig aldrig mere være tyk.

Hej
Har selv tabt mig 25 kilo med ddv men stoppede inden jeg fik deres
stabiliseringskur udleveret pga flytning. Hvad anbefaler de at man
gør? Fx mht brød hvilket jeg savner helt vildt..er nemlig blevet ved
med at spise som på kuren dog drikker jeg lidt vin en gang imellem,
men er hunderæd for at tage på igen!
Hvad anbefaler de ?

--
Karen

Fra : Mai Espersen

Dato : 04-02-03 21:18

Sven Erik skrev

> [...]
> maden giver energi og humør.
> Jeg vil aldrig aldrig aldrig mere være tyk.

Fantastisk!!! Det er fedt at læse, man bliver helt vildt glad og enormt
motiveret... Held og lykke fremover : )