Lys
Fra : peg

Dato : 07-12-02 13:11

Hej ng

Hvor finder jeg noget omkring hvordan ekstra lygter skal monteres og må
bruges.
Jeg tænker på hvad krav der stilles til syn.

mvh
peg

Fra : Kenneth Bang

Dato : 07-12-02 14:23

Færdselslovens detailforeskrifter for køretøjer / udstyrsbekendtgørelsen
siger alt om det. Kan vist findes på www.retsinfo.dk, men kan hentes på
færdselsstyrelsens hjemmeside www.fstyr.dk

Mvh. Kenneth

Yamaha FZS600 Fazer
Ford Mondeo 2,5 / Peugeot 406 3.0 med påmonteret lygter på taget :)

Fra : Freddy Lang

Dato : 07-12-02 15:29

"Kenneth Bang" <kennethbang@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
>

> Mvh. Kenneth
>
> Yamaha FZS600 Fazer
> Ford Mondeo 2,5 / Peugeot 406 3.0 med påmonteret lygter på taget :)

Nå? Er det de der hvide nogen, hvor der står Polle-et-eller-andet hen ad
siden? Eller aspirerer du til at komme med i næste års WRC?

Fra : Kenneth Bang

Dato : 07-12-02 17:32

Ja der står polli et eller andet hen ad siden, men det med WRC får jeg nok
ikke lov til af chefen !!!