Erfaringer med Dansk Detail
Fra : morten sorensen

Dato : 07-12-02 10:37

Nu vi er ved indkøbsportaler....

Er der nogle der har erfaringer med Dansk Detail ? [www.danskdetail.dk]

Jeg blev ringet op, man ville høre hvad jeg leverede - og fortalte så at jeg
ville blive eksponeret overfor x antal dagligvareforretninger i en kalender
samt på selve websitet.

Jeg afviste, men blev til min store overraskelse ringet op et par uger
senere igen !

morten sorensen

Fra : Zacho

Dato : 07-12-02 12:02

"morten sorensen" <morten@YOUDOTHEMATHmortens.net> skrev i en meddelelse
> Nu vi er ved indkøbsportaler....
>
> Er der nogle der har erfaringer med Dansk Detail ? [www.danskdetail.dk]

Læs evt. tidligere indlæg vedr. den slags firmaer.
http://makeashorterlink.com/?X129420B2

Fra : Jens B

Dato : 08-12-02 01:07

> [...]
kalender
> samt på selve websitet.
>
> Jeg afviste, men blev til min store overraskelse ringet op et par uger

Man bliver ringet op af flere af sådanne firmaer som vil sælge dig
muligheden for at sælge dit produkt bedre. Men, tror du selv at det virker
???
Hvis du er i tvivl, så prøv at finde et par stykker på deres hjemmeside.
Ring til dem og hør om de har fået et mersalg pga. linket på deres
hjemmeside.
Det gjorde jeg for et stykke tid siden, da jeg blev ringet op af AB-Gruppen.
Fandt et par stykker og ringede til dem. Den ene vidste overhovedet ikke
hvad AB-Gruppen var.
Så hvis du vil have klar besked. Så ville jeg ringe til en fra deres side.

Mvh

Jens B.

Fra : morten sorensen

Dato : 08-12-02 17:37

"Jens B" <buro@mail.dk> wrote in message

> Hvis du er i tvivl, så prøv at finde et par stykker på deres hjemmeside.
> Ring til dem og hør om de har fået et mersalg pga. linket på deres
> hjemmeside.

Det er en god ide som jeg i fremtiden vil følge.

Tak for det.

morten sorensen