Timeout
Fra : Jette Pedersen

Dato : 07-12-02 10:11

Jeg anvender outlook til min post. Men siden i går er overførslen af post
gået i stå med meddelelsen timeout, når det første af en række mails skal
hentes. Hvad gør jeg??

mvh
Jette Pedersen

Fra : Rune Andresen

Dato : 30-12-02 01:13

Formentligt ligger der en stor mail og skal ned på din PC, sidder du med et
analogt modem kan dette godt være et problem.

Hvis du har adgang til en webmail, så gå derind og slet den store mail.

/Rune