Vejledning til 3310 -> 3315 upgrade
Fra : Andersen

Dato : 07-12-02 00:16

Jeg har nu ved hjælp af Google Groups fundet frem til
at et F/M-bus kabel og programmet Knok 1.0 skulle
være det der skal til for at få opdateret sin 3310 til 3315.
Jeg syntes bare ikke umiddelbart at jeg kan finde den
vejledning. Er der en der måske har lyst til at hjælpe
mig vidre.
Unlocken er klaret

Fra : Lars Bøgvad

Dato : 07-12-02 00:30

Du skal bruge en lidt nyere version, nemlig Knok Phoenix.

mvh Lars Bøgvad

Fra : Andersen

Dato : 07-12-02 00:32

> [...]
> Jeg syntes bare ikke umiddelbart at jeg kan finde den
> vejledning. Er der en der måske har lyst til at hjælpe

Hvor er det typisk. 3½ min. efter indledende tråd
fandt jeg de vise sten. PCLocal viste vejen, så nu
kører fonen som ønsket.

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 07-12-02 01:56

> Hvor er det typisk. 3½ min. efter indledende tråd
> fandt jeg de vise sten. PCLocal viste vejen, så nu
> kører fonen som ønsket.

Forklar lige hvordan du gjorde, kan man gøre det på dansk ver.?

// Troels

Fra : Andersen

Dato : 07-12-02 11:47

"Troels Plougmann Olsen" <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Forklar lige hvordan du gjorde, kan man gøre det på dansk ver.?

Jeg skal se om jeg kan finde forklaringen igen.
Telefonen har stadig danske tekster hvis det er det du mener.

Fra : Lars Bøgvad

Dato : 07-12-02 11:23

> "Andersen" <andersen@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> >
> Hvor er det typisk. 3½ min. efter indledende tråd
> fandt jeg de vise sten. PCLocal viste vejen, så nu
> kører fonen som ønsket.

Den kan du også bruge ja, men det er nemere med Knok Phoenix

mvh Lars Bøgvad

Fra : Andersen

Dato : 07-12-02 11:45

"Lars Bøgvad" <larsboeg@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> "Andersen" <andersen@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Den kan du også bruge ja, men det er nemere med Knok Phoenix

Nu kunne jeg ikke finde det program, så det kan jeg ikke
svare på, men i PCLocal var det nu bare et sted jeg skulle
ændre et nul til et 1-tal og save. Det kan vel næppe blive
nemmere

Fra : Ian

Dato : 07-12-02 12:06

"Andersen" <andersen@nospam.dk> wrote in message
> Nu kunne jeg ikke finde det program, så det kan jeg ikke
> svare på, men i PCLocal var det nu bare et sted jeg skulle
> ændre et nul til et 1-tal og save. Det kan vel næppe blive
> nemmere

Jo, meget nemmere. Knok Phoenix, som Lars nævner, har en funktion der hedder
"Convert 3310 into 3315", og ligeledes en den modsatte vej. SÅ kan det ikke
blive nemmere.
Kald mig bare doven, men jeg efter jeg prøvede KP første gang, syntes jeg
PCLocal var aaaalt for besværligt!

Mvh Ian

Fra : Lars Bøgvad

Dato : 07-12-02 13:03

"Ian" <ian@it.dk> skrev i en meddelelse news:asskkt$ch2$1@sunsite.dk...

> [...]
> blive nemmere.
> Kald mig bare doven, men jeg efter jeg prøvede KP første gang, syntes jeg

Mvh Lars Bøgvad

Fra : Bjarke Søndergaard

Dato : 08-12-02 11:57

WTF´? hvad er en 3315?
og kan man slippe for at betale de første 6 måneders abbonoment?

Fra : Ian

Dato : 08-12-02 12:43

"Bjarke Søndergaard" <Taste_DK@hotmail.com> wrote in message
> WTF´? hvad er en 3315?

Det er en 3310 der har fået nogle ekstra funktioner såsom automatisk
tastaturlås, billedredigering, ringetoner som besked ved sms og
tidsindstillede profiler. Kan ikke huske om der er flere.
Modellen er vist blevet solgt i østen (eller var det usa?) og funktionerne
ligger i 3310 fra og med SW v.5.47 så de skal bare aktiveres.

> og kan man slippe for at betale de første 6 måneders abbonoment?

Du kan aldrig slippe for at betale for det abb. du har bundet dig til, men
du kan slippe for at bruge penge på at ringe fra det, ved at få din tlf låst
op, så du kan bruge en anden (billigere) tele-udbyder. Du skal dog betale
abb. i hele 6mdrs perioden.

Mvh Ian

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-12-02 16:05

Bjarke Søndergaard skrev:

>***? hvad er en 3315?

http://www.google.com/search?q=nokia+3315

- giver et par gode links med info. En Nokia 3310 kan opdateret til en
3315, da hardwaren er fuldstændig identisk i de to modeller (well,
coveret er nu godt nok et andet, på den 'rigtige' 3315).

>og kan man slippe for at betale de første 6 måneders abbonoment?

Det har ikke rigtig noget med 3315 at gøre. Hvis du køber en telefon
med 6 mdrs. binding, så kan du selvfølgelig ikke slippe. Køber du den
uden - ja, så slipper du.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Juletilbud for modtagere af nyhedsbrevet - resten af år 2002:
http://www.simlock.dk/nyheder.php

Fra : Fynboen

Dato : 08-12-02 19:20

hvad er det for noget fis at sige at man er bundet i 6 mdr... Loven siger at
du ikke kan bindes mere end max 30 dage.............
Følg lidt med Lasse

--
Ring GRATIS fra din hjemmetelefon om Søndagen
http://home1.stofanet.dk/fynsunlockservice/

Vi unlocker også Nokia og Ericsson for kun 50 Kr.
http://home1.stofanet.dk/fynsunlockservice/page3.html

fynboen@stofanet.dk

Fra : Thomas Borgen

Dato : 08-12-02 20:46

Fynboen wrote:
> hvad er det for noget fis at sige at man er bundet i 6 mdr... Loven
> siger at du ikke kan bindes mere end max 30 dage.............
og det betyder vel så at jeg kan sige mit telia abb. op nu selv om jeg kun
har haft det 2 mdr.???

--
Hilsen/ Regards:
Thomas Borgen

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 08-12-02 22:16

> hvad er det for noget fis at sige at man er bundet i 6 mdr... Loven siger
at
> du ikke kan bindes mere end max 30 dage.............

Ja, men i det tilfælde har teleselskabet lov til at opkræve et aftalt gebyr.
Ved tegningen af abonnementet "aftaler" parterne typisk et opsigelsesgebyr
på 500,- og så kan det jo ligesom være lidt ligemeget, ikke?

--
mvh / k.r.
Kasper Grevsen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 09-12-02 00:04

En gut der kalder sig "Fynboen" skrev:

>hvad er det for noget fis at sige at man er bundet i 6 mdr...

Tja, det 'fis' er hvad der står i de tilbud jeg ser på mobiltelefoner.

>Loven siger at
>du ikke kan bindes mere end max 30 dage.............

Lad mig gerne se en henvisning til hvor i loven det står - jeg er
lutter øren. Jeg sidder ikke og graver i loven, men det ville undre
mig, hvis teleselskaberne slipper afsted med at binde folk i 6 mdr.,
hvis det ikke er tilladt.

Men lad os se - det kunne da være interesseant!

>Følg lidt med Lasse

Ligegyldig kommentar - det virker næsten som om du nyder at prøve at
få mig ned med nakken?

Fra : Christer \(Esbjerg\)

Dato : 09-12-02 20:08

Hvad siger til det med sw vers. skal man have en bestemt vers. af software i
3310 for at man kan opgradere ?

Mvh

Christer

Fra : ">> Joe

Dato : 10-12-02 13:15

On Mon, 9 Dec 2002 20:07:47 +0100, "Christer \(Esbjerg\)"
<christer@esenet.dk> wrote:
jeg mener det er sw 5.47 og op efter.!!
mvh. Joe

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 10-12-02 14:19

>jeg mener det er sw 5.47 og op efter.!

5.45

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 15-12-02 11:00

> 5.45

Alle vejledninger jeg har set har nu sagt 5.47...

// Troels

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 15-12-02 13:49

Troels Plougmann Olsen skrev:

>Alle vejledninger jeg har set har nu sagt 5.47...

Tja, men prøv med 5.45 - den er såmænd god nok!