Server til counter strike(half life)....
Fra : ozzyrab

Dato : 06-12-02 23:59

På min anden computer har jeg har lavet en server til couter strike. .
men hvordan bliver jeg admin på begge computer??? og hvordan ændre man
serverens navn så den ikke hedder Counter strike 1.5??? og hvordan kan
andre folk finde mig uden de skal ha min ip adresse?? hvis de skulle
kunne finde mig gennem gamespy eller The all seeing eye, hvordan gør jeg
så???????????

http://www.kandu.dk/

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 06-12-02 23:53

"ozzyrab" <ozzyrab.news@kandu.dk> wrote in message
> [...]
> andre folk finde mig uden de skal ha min ip adresse?? hvis de skulle
> kunne finde mig gennem gamespy eller The all seeing eye, hvordan gør jeg

Ehm, har CS noget med serverhardware at gøre?
Har du prøvet counter-strike.net og en tur forbi google?
Så tror jeg der er banko.

/Dennis