Zalman ZM80A på Palit Geforce 4 ti 4200
Fra : Peter Hedegaard

Dato : 07-12-02 01:25

Nogle der ved om man kan benytte Zalman ZM80A køleprofilen på et Palit
Geforce 4 ti 4200

Fra : Herbert

Dato : 07-12-02 09:38

> Nogle der ved om man kan benytte Zalman ZM80A køleprofilen på et Palit
> Geforce 4 ti 4200

Det virker fint for mig. Har kørt med begge del i godt 14 dage, uden
problemer af nogle art. Jeg har godt nok også en meget fin luftgennem
strømning i kabinetet.

Mvh
Erik

Fra : Peter Hedegaard

Dato : 07-12-02 20:05

Jeg tænkte ligeså meget på om det kunne sidde på kortet, er det ikke noget
med at der skal være 4 skruehuller omkring gpu'en

Fra : Herbert

Dato : 07-12-02 20:48

> Jeg tænkte ligeså meget på om det kunne sidde på kortet, er det ikke noget
> med at der skal være 4 skruehuller omkring gpu'en

Jamen, som jeg har tidligere skrevet samme kort og der passer den fint på.
Ved dog ikke om, der kan være forskel på kortene.... Ellers prøv og tage din
blæser forsigtigt af.

Mvh
Erik

Fra : Taba

Dato : 07-12-02 21:20

"Peter Hedegaard" <peter.hedegaard@email.dk> wrote in message
> Jeg tænkte ligeså meget på om det kunne sidde på kortet, er det ikke noget
> med at der skal være 4 skruehuller omkring gpu'en

De fleste (alle vil jeg næsten påstå) af de nyere gf4 kort har de to huller
omkring gpu'en.
Hvis du vil checke er det ikke sværere end at tage kortet ud, vende det på
hovedet og se om du kan se to plastik dupper der stikker igennem kortets
printplade. Der er hullerne.
Plastik dupperne er fra køleren, og de bruges til at fastholde køleprofilen
og/eller blæseren

Sværere er det ikke, nemmere end at spørge herinde, man skal bare vide hvad
man kigger efter

//Taba

Fra : Peter Hedegaard

Dato : 07-12-02 21:39

Det er bare ikke så nemt at kigge efter hullerne, når man ikke har kortet
endnu, jeg skulle netop finde ud af om jeg skulle købe det kort og så sætte
en Zalman køler på, for jeg gider ikke høre på den larm fra grafikkortet

Fra : Taba

Dato : 07-12-02 22:46

> [...]
sætte
> en Zalman køler på, for jeg gider ikke høre på den larm fra grafikkortet

Lol, det sagde du ikke noget om (at du ikke havde kortet endnu), men jeg tør
godt garantere dig at der er de huller! Desuden investerer jeg i det samme
kort om og samme køler om kort tid...

//Taba

Fra : Uni Bull

Dato : 07-12-02 22:28

Peter Hedegaard wrote:
> Jeg tænkte ligeså meget på om det kunne sidde på kortet, er det ikke
> noget med at der skal være 4 skruehuller omkring gpu'en

To huller!
--
Uni Bull
København K

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 08-12-02 16:51

Undskyld jeg bryder ind, men for ikke at starte en ny tråd om næsten det
samme:

Nogen der har testet det med et Asus 8420 Gf4?

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk