Eksamen
Fra : Jan

Dato : 06-12-02 20:14

Jeg går til eksamen efter de her regler her
http://147.29.40.91/DELFIN/HTML/B2000/0102105.htm

Nu vil de have at 2 personer skal være i hver sin ende af et klasselokale og
blive eksamineret samtidig.
Nogen der har nogen idé til om det kan være lovligt ?
Jeg er absolut ikke interesseret i at blive eksamineret samtidig med en
anden.

Jeg går på en KVU-uddannelse der hedder IT-teknolog.

/Jan

--

"Everything You Know Is Wrong !"
"This sense appears to be widespread among mundane teenagers"

Fra : Jan

Dato : 06-12-02 20:20

Jan wrote:
> Jeg går til eksamen efter de her regler her
> http://147.29.40.91/DELFIN/HTML/B2000/0102105.htm
>
> Nu vil de have at 2 personer skal være i hver sin ende af et
> klasselokale og blive eksamineret samtidig.

Lige en tillægskommentar. Der er ingen af ekseminanterne der går igen nogen
steder.

Så det er altså kun lokalet.

/Jan

Fra : David T. Metz

Dato : 06-12-02 22:05

Jan skriblede:
> [...]
> en anden.
>
> Jeg går på en KVU-uddannelse der hedder IT-teknolog.

Jeg er ikke sikker på jeg forstår dit spørgsmål. Er det to mundtlige
eksaminer i samme lokale, med to eksaminatorer, censorer og eksaminander?

Altså to uafhængige eksaminer der blot foregår i samme lokale?

Iøvrigt kan du se af loven du selv linker til, at dit spørgsmål besvares i
studieordningen. Ved tvivl om tolkningen er det studienævnet du skal
spørge.

David

Fra : Jan

Dato : 07-12-02 23:45

> Jeg er ikke sikker på jeg forstår dit spørgsmål. Er det to mundtlige
> eksaminer i samme lokale, med to eksaminatorer, censorer og eksaminander?
>
> Altså to uafhængige eksaminer der blot foregår i samme lokale?

JA :(

> Iøvrigt kan du se af loven du selv linker til, at dit spørgsmål besvares i
> studieordningen. Ved tvivl om tolkningen er det studienævnet du skal
> spørge.

Okaj :()

/Jan