t68i nedbrud - er det bare mig?
Fra : C|T

Dato : 06-12-02 16:49

Jeg har en T68i

efter 14 dage gik den i stykker. - var til rep i en uge.

Gik så i stykker efter 3 dage - var til rep. i 3 uger - fik endda en ny.

Gik så i stykker efter 2 dage igen - er nu til rep. igen

*%&¤#¤()¤%**¤¤(&¤)=¤* !"!!! Værkstedet har haft den længere end mig!

Fejlen er at den sætter ud med et 'indtast pinkode' (resetter), samt at
skærmen periodisk fryser. Det sker både under opladning, i bilen (uden
lader), derhjemme og på arbejdet, altså intet gennemgående træk for hvornår
det sker.

Iflg. min telefon-pusher er det 'aldrig' sket før (altså at mit tilfælde er
enestående).

Man hvad siger I ??

Claus

Fra : Jan Bertelsen

Dato : 06-12-02 19:03

Min har virket upåklageligt i de 8 måneder jeg har haft den.

Jan B.

Fra : ASC

Dato : 09-12-02 14:19

> [...]
hvornår
> det sker.
>
> Iflg. min telefon-pusher er det 'aldrig' sket før (altså at mit tilfælde

Jeg har nøjagtigt det samme problem. Det er selvfølgelig lidt iriterende,
specielt når jeg ikke opdager det, men jeg har valgt at leve med, at skulle
tænde den af og til.
Min har desuden den ekstra "fejl", at når den uprovokeret beder om
indtastning af PIN-kode, så har den først tændt for tastaturlåsen, så den
skal frakobles først, før jeg kan indtaste PIN-kode.

Aage

Fra : Martin Rise Christen~

Dato : 09-12-02 16:38

"ASC" <ASC@Sonofon.DK> skrev i en meddelelse

> [...]
> indtastning af PIN-kode, så har den først tændt for tastaturlåsen, så den
> skal frakobles først, før jeg kan indtaste PIN-kode.

Ja, min gør det også.....

Mvh,

Martin Rise Christensen

Fra : C|T

Dato : 09-12-02 15:59

> [...]
> indtastning af PIN-kode, så har den først tændt for tastaturlåsen, så den
> skal frakobles først, før jeg kan indtaste PIN-kode.

Lyder som *nøjagtigt* samme fejl her - det var det som de byttede den til en
ny for - synd at nr. 2 har samme fejl *G*

Claus
- der aldrig mere køber en Ericsson tlf.