GPRS forb. er ikke tilgængelig
Fra : Henrik Krogh

Dato : 05-12-02 23:50

Jeg er glad og begejstret for min Nokia 6510 -men hvorfor virker wappen
ikke
jeg har sat den rigtigt op udfra tdc's egen vejledning - men >GPRS forb.
er ikke tilgængelig<
Er der noget jeg har overset - skal man ringe og melde sig til
eller.......?
Gode råd modtages .....

--
Fjern fjern i mailadresse

Fra : Basic Electronics

Dato : 05-12-02 23:57

Hej
Du skal have et gprs-tillægsabb. hos teledanmark for at kunne bruge det, så
dem skal du lige have fat i før det virker. Men jeg mener da også man kan
bruge wap uden gprs, det er bare med en anden opsætning
MVH Janus Olsen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-12-02 23:57

"Henrik Krogh" <henrik.kroghfjern@bigfoot.com> wrote in message
> [...]
> er ikke tilgængelig<
> Er der noget jeg har overset - skal man ringe og melde sig til

Du skal have et GPRS abonnement

Fra : Henrik Krogh

Dato : 06-12-02 00:09

Takker - jeg vil kikke i tegnebogen, og på mine behov og se hvad der
vinder .....
vh
Henrik

--
Fjern fjern i mailadresse

Fra : Kasper Christensen

Dato : 06-12-02 10:53

Henrik Krogh skrev:
> [...]
> er ikke tilgængelig<
> Er der noget jeg har overset - skal man ringe og melde sig til

Teledanmark tilbyder ikke GPRS endnu. Men det kommer nok. Du skal bare
sætte dine wap indstillinger op til at databærer er sat til gsm istedet
for gprs.

Mvh

kasper

Fra : Fischer