CBB Føtex: Password?
Fra : Janus Nielsen

Dato : 05-12-02 19:31

Hejsa

Jeg har lige købt et CBB Mobil Startpakke fra Føtex.
Nu vil jeg så gerne ind på www.cbb.dk ... det kræver naturligvis mit
telefonnummer og et password. Men hvor pokker finder jeg mit password? (Jeg
kan kun se mit PUK1-nummer og mit SIM-nummer.)

Kan nogen hjælpe... kl er jo mange og deres support har lukket lige nu.

Mvh Janus

Fra : Fischer

Dato : 05-12-02 19:48

> [...]
> naturligvis mit telefonnummer og et password. Men hvor
> pokker finder jeg mit password? (Jeg kan kun se mit

Bare et vildt gæt:
Er det ikke de 4 sidste cifre i SIM-nummeret de bruger til telefonsvareren?
Måske er det den.

*Fischer

Fra : Janus Nielsen

Dato : 05-12-02 19:55

Nope! ... Men det var da et forsøg værd ...
(Jeg er måske den eneste i gruppen, der har købt sådan en pakke fra CBB i
Føtex *G*)

Mvh Janus

Fra : Jan Pedersen

Dato : 05-12-02 21:35

Janus Nielsen wrote:
> [...]

ja

--
Det nemmere at få tilgivelse end tilladelse...
Blomst # 92159636

Fra : Janus Nielsen

Dato : 05-12-02 21:48

> ja

*LOL* Jamen så vil jeg da sole mig i min nyde viden, når CBB svarer på min
mail

Fra : Janus Nielsen

Dato : 06-12-02 11:14

Talte idag med CBB.

Desværre har de "glemt" at skrive i et vedlagt info-hæfte, at password'et er
det samme som mobilnummeret - indtil man selv ændrer det!

Mvh Janus

Fra : Claus E Beyer

Dato : 06-12-02 17:27

"Janus Nielsen" <janus@prime-agency.dk> skrev i en meddelelse
> Talte idag med CBB.

> Desværre har de "glemt" at skrive i et vedlagt info-hæfte, at password'et er
> det samme som mobilnummeret - indtil man selv ændrer det!

Jeg forstår ikke at nogen vælger CBB frem for Telmore. Godtnok er CBB
10 øre pr. minut billigere, men det kræver også at man fylder det rigtige beløb
på. Hvis man optanker med et for lavt beløb bliver CBB-minutprisen kr. 2,25.
Hos Telmore er minutprisen altid kr. 1,20 uanset hvilket beløb man tanker op
med.

Claus

Fra : Geltzer \(9000\)

Dato : 06-12-02 17:58

> [...]
2,25.
> Hos Telmore er minutprisen altid kr. 1,20 uanset hvilket beløb man tanker

Det er ikke helt rigtigt ,CBB har lige lavet det sådan at når du tanker (via
internet) for enten 99,- 199,- eller mere , er minutprisen 1,10 kr.

Køber du et "Tank-op-kort" til at fylde på , så er prisen for taletiden
2,25 kr. og sms er 24 øre

Hilsen Geltzer

Fra : Fischer

Dato : 06-12-02 22:51

> Jeg forstår ikke at nogen vælger CBB frem for Telmore.

Næh, der går jo et stykke tid inden de for 74 kr. mindre i startpakken er
tjent hjem.
De eneste 3 grunde jeg kan se til at vælge CBB er:

1. Bedre numre (de bedste er dog væk).
2. Hvis man tilfældigvis bor et sted hvor Sonofon dækker meget bedre end
TDC.
3. Bedre kontrol mod overtræk (f.eks. til børn). Telmores saldokontrol ser
jeg ikke som et alternativ pga. prisen.

*Fischer