Nokia7110 viser nummer istedet for navn un~
Fra : Kirkster

Dato : 04-12-02 16:15

Hej,

I længere tid har jeg irriteret mig over at når bestemte personer (allerede
i telefonbog) ringer til mig, viser den nummeret istedet for navn...

Er der nogen der kender til dette ?? - og hvordan man løser det problem ??

Tlf: Nokia7110 - SW: v04.84 - HW: 0300

--
- Kirkster

Please remove "nooowaaay." in the email adress to reply.

Fra : GiWeo

Dato : 04-12-02 17:22

Hejsa

> [...]
>i telefonbog) ringer til mig, viser den nummeret istedet for navn...
>
>Er der nogen der kender til dette ?? - og hvordan man løser det problem ??

Ja, - du har sikker samme nummer kodet ind under flere forskellgie
navne i telefonbogen.. Forstår du ???

--

Lars Engelhardt
http://www.lars-engelhardt.dk

Fra : Kirkster

Dato : 10-12-02 10:13

> Ja, - du har sikker samme nummer kodet ind under flere forskellgie
> navne i telefonbogen.. Forstår du ???

Det var det første jeg kontrollerede og er ikke tilfældet...

- Kirkster

Fra : Christer \(Esbjerg\)

Dato : 04-12-02 17:56

Dette er faktisk en fejl i telefonen, ved ikke om det er rettet i nyere sw
versioner

Diskusionen er i hvert fald også blevet taget dengang 7110 var hip :)

Fra : Per Emborg

Dato : 05-12-02 02:31

Du skal bare slette alle detaljer vedr. det navn eller alle navnene og
starte forfra , det virkede på min :))

Per Emborg