Hjælp med N8810
Fra : Renè

Dato : 04-12-02 15:12

Hej gr, jeg er ved at se om jeg kan få gang i min søns N8810 den har en
nogle gange to streger i Displayet Jeg har skruet de to skruer ud bag
batteriet men jeg kan stadig ikke skille telefonen af, er der nogen der kan
forklare hvordan man for den skilt? jeg kan godt få displey til at virke
uden streger når jeg glemmer hårdt på siden, så jeg regner bare med at den
skal have lidt omsorg omkring displayet, håber i kan hjælpe.
mvh René

Fra : Renè

Dato : 05-12-02 10:46

Er der slet ikke noge der kan hjælpe?
mvh René

Der har en søn, der venter spændt.

Fra : caz@work

Dato : 05-12-02 11:09

Hej René

Har du tage hele coveret af?? Jeg kende ikke lige telefonen, men mon ikke du
finder flere skruer under coveret?

En hammer kan også bruges- der er blot lidt sværerer at samle igen

Caz

Fra : QxZ

Dato : 05-12-02 12:25

Hvad skal du bruge hjælp til ??????

Fra : Renè

Dato : 05-12-02 12:53

at skille den skide telefon, jeg kan ikke tage cover af, og kun to skruer
som nævn før
mvh René

Fra : QxZ

Dato : 05-12-02 15:17

Hej Rene.

Jeg har ikke læst det tidliger indlæg så hvad er det for en telefon og
hvorfor skal du ha' den skildt ad.

Mvh.

QxZ

Fra : oxford

Dato : 05-12-02 23:44

"Renè" <rene.ryno.hansen@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> uden streger når jeg glemmer hårdt på siden, så jeg regner bare med at den
> skal have lidt omsorg omkring displayet, håber i kan hjælpe.

Hej.

På følgende link kan du se trin for trin hvordan man sætter dioder i en
8810, og der med også skiller din søns mobil. Du kan se hvor skruer er
placeret.

Flemming

http://www.jbphonetech.info/