MSP-stik
Fra : KS

Dato : 05-12-02 17:10

Jeg har været igang med at skille et telestik ad men jeg kan ikke. Det er et
gamlelt monopol slutpunktsstik (MSP).

Kan det ikke skilles ad efter det er samlet?

Der sidder et RC-filter i bliver det brugt til noget særligt eller kan jeg
bare udskifte det til et stik af nyere type?

Fra : KsNa

Dato : 06-12-02 16:04

"KS" <kimsnediker@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der sidder et RC-filter i bliver det brugt til noget særligt eller kan jeg
> bare udskifte det til et stik af nyere type?

Hvorfor vil du skifte det, virker det ikke?

Kim

Fra : Sørensen

Dato : 06-12-02 17:17

Hej Kim.

Det kan du godt...pres en skruetrækker ned ved siden af den sorte plade i
midten og bræk den af, derefter kan du nemt brække det lille print afsom
sidder bag på.
Det er ikke et "RC-filter " men et kredsløb som TDC monterede for at kunne
"SE" abonenten selv om der ikke var aparater på......men det fjerner De nu
fordi det kan nedsætte hastigheden på et alm. modem.

vh.
Sørensen