erfaringer med Telia fastnet ?
Fra : Campione

Dato : 05-12-02 12:51

Hej Gruppe.

Jeg er ved at skifte til Telia festnet og ville høre om der er nogle der kan
fraråde dette grundet dårlig service eller lignende....

På forhånd tak for hjælpen
--
Sinc Steen Morthorst
Campione 2002

Fra : BorreBoy

Dato : 05-12-02 13:13

"Campione" <morthorst@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej Gruppe.
>
> Jeg er ved at skifte til Telia festnet og ville høre om der er nogle der
kan
> fraråde dette grundet dårlig service eller lignende....

Jeg vil fraråde det!
Min kæreste har det, og der har ikke været andet end problemer, og yderst
dårlig service.

Det er en lang historie, som jeg ikke vil komme nærmere ind på.

Har dog selv haft dem engang, uden problemer

Vil hellere anbefale Sonofon.

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre

Fra : Th Frydensberg

Dato : 05-12-02 13:16

Helt enig med Thomas Borre
mv th

Fra : Erling Simonsen

Dato : 05-12-02 15:48

Hej.
Ja, jeg bestilte fastnet hos Telia gennem Wanna-Save den 1. november. Efter
14 dage begyndte jeg at rykke Telia for svar. De kunne ikke finde ud af
hvornår jeg kunne få det, men lovede at ringe tilbage. Jeg har siden ringet
til dem hver uge og rykket for svar.
I mandags blev det for meget for mig, så jeg ringede til TDC. De kunne
oprette min forbindelse samme dag eller senest dagen efter. Og det fik de
lov til.
Så good-bye Telia ! OG SOV GODT !

hilsen Erling - Hammerum
--------------------------
"BorreBoy" <borreYYY@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> dårlig service.
>
> Det er en lang historie, som jeg ikke vil komme nærmere ind på.
>
> Har dog selv haft dem engang, uden problemer

---

Fra : Michael Ravn

Dato : 07-12-02 23:49

On Thu, 5 Dec 2002 12:50:43 +0100, "Campione" <morthorst@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>
>Jeg er ved at skifte til Telia festnet og ville høre om der er nogle der kan
>fraråde dette grundet dårlig service eller lignende....

Andre har åbenbart problemer, men hos os virker det perfekt.
Michael Ravn