Universal telecom
Fra : Towli

Dato : 04-12-02 09:09

Hej

"What's the catch?" -med så store besparelser er der vel nogle bagdele mht.
indenlandstelefoni?.
Har i nogen erfaringer med dem?

/T

Fra : BoBo

Dato : 04-12-02 17:59

Jeg er en skide glad UT bruger, betaler næsten ingen ting i tlf
regning mere. se her min sidste regning.
Indenrigs 6 timer og 50 min. kostertede mig 73,98 + moms...det sku
billigt..
Service i top, gratis 80 nr man kan ringe til.
Vh
C.C

Fra : Claus E Beyer

Dato : 04-12-02 18:38

"Towli" <towli@oldboyz.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

> "What's the catch?" -med så store besparelser er der vel nogle bagdele mht.
> indenlandstelefoni?.
> Har i nogen erfaringer med dem?

Jeg bruger dem til (næsten) alle mine telefonsamtaler, når jeg husker at trykke
1029 foran. Deres priser er jo fantastiske. Jeg har dog ikke fået min første
regning nu, så jeg kan se om de faktisk holder de minutpriser som de lover.

http://www.1029.dk/

Claus

Fra : Frank W

Dato : 04-12-02 21:40

On Wed, 4 Dec 2002 18:37:35 +0100, "Claus E Beyer"
<cebeyer@hotmail.com> wrote:

> [...]
>regning nu, så jeg kan se om de faktisk holder de minutpriser som de lover.

Her bruger vi dem også og er ret tilfredse..og så er telefonregningen
udspecificeret som vi kender det fra Tele2 (1001).

Det kan man vist ikke sige om regningerne fra Telia.

/Frank